Podziel się wrażeniami!
Witam serdecznie
Mam problem by połączyć się z netem. Próbowałem na dwa spsosoby:
1. Poprzez wykorzystanie opcji Router Wifi w telefonie. TV znalazł sieć i się połączył, gdy w TV sprawdzałem czy jest sieć pokazywał, że jest połączony. Jednak podczas próby wejścia w Youtube lub Netflix wyskakuje mi błąd 1002 sprawdź kable i nie chcę się połączyć.
2. Poprzez tethering USB w telefonie łącząć tel i tv kablem. Jest taka sama sytuacja. Podczas sprawdzania sieci wykazuję na tv, że sieć jest, jednak podczas próby wejścia w YT wyskakuję mi błąd 1002.
Wchodziłem także w ocję ODŚWIEŻ ZAWARTOŚĆ INTERNETOWĄ, ale to nic nie dało.
Proszę o pomoc i informację co robię źle ?
Właśnie sprawdziłem . Tv łączy się z siecią udostępniana z telefonu komórkowego bez problemu , działają aplikacje .
Dziękuję serdecznie O taką odpowiedź mi chodziło
A czy się sparował z siecią czy normalnie ruszył bez sparowania?
I ogólnie w tym TV jest tylko YT i Netflix? Nie ma opcji przeglądania www?
I jak Pan to zrobił?
Ja po włączeniu wifi dla tv połączyłem się z telewizorem, ale jak chciałem wejść na YT wyskakiwał mi błąd 1102 czyli błąd połączenia z siecią.
Gdy sprawdziłem na tv stan sieci to pokazywało mi połączenie z telefonem i że wszystko jest ok więc takie to dziwne.
To jest bardzo dziwne . Mi przy normalnym ustawieniu też nie wiedzieć czemu na netflixie wyskakują takie błędy . Doprowadza mnie to powoli do szału bo nie ma żadnej zależności a połączenie z siecią zawsze ok . Druga sprawa to ta mulasta praca tv i zawiechy . Tragedia jestem wielkim fanem Sony ale to przeszło wszelkie pojęcie żeby nie mogli albo nie chcieli sobie z tym poradzić . Jeżeli ten problem nie zniknie na pewno nie kupię już Sony a miałem taki zamiar i na pewno nie odpuszcze bo produkt nie działa prawidłowo .
Dziękuję serdecznie @djrychu
Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej internet hula. YT działa bez zarzutów w połączeniu bez kablów przez router WIfi w telefonie.
Pozdrawiam