Podziel się wrażeniami!
Pokazuje,że połączenie na kabel LAN jest ale mimo wszystko nie ma połączenia??!!
Co powinienem zrobić? Resetowałem telewizor, router i robiłem ustawienia fabryczne. Nic nie działa...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witam,
Podobny wątek chyba już był poruszany.
Wgraj najnowszą wersję oprogramowania ze strony:
https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-legacy-lcd-tv/kdl-32ex500/downloads/Z0000279
I daj znać czy poomogło.
Pozdrawiam
Witam,
Podobny wątek chyba już był poruszany.
Wgraj najnowszą wersję oprogramowania ze strony:
https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-legacy-lcd-tv/kdl-32ex500/downloads/Z0000279
I daj znać czy poomogło.
Pozdrawiam
Pomogło, dziękuję
Mam różne aplikację jak Ipla i VOD ale nie posiadam Youtube.
Jak moge pobrać tą aplikację?
Witam,
Niesety w Twoim modelu TV aplikacja Youtube przestała być obsługiwana:
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00111654
Pozdrawiam
bardzo dziękuje za pomoc
pozdrawiam