- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zaakceptowane rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Forum nie jest platformą do oficjalnego kontaktu z firmą Sony. Osobiście wątpię aby którykolwiek z użytkowników posiadał taką wiedzę. Od dawien dawna jest tak, że w tym miejscu dzielimy się swoimi poglądami, pomagamy sobie w różnych sprawach związanych z urządzeniami Sony etc. - normalne sprawy jak na każydym forum :smileywink:.
Jeśli masz życzenie, to polecam kontakt oficjalnymi kanałami z pracownikami / przedstawicielami firmy Sony, którzy będą mieli większą wiedzę niż my:
http://www.sony.pl/support/pl/contacts/tvhc
W sprawie posprzedażowej pomocy technicznej możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem usługi:
0 801 382 462 (koszt połączenia wg taryfy operatora)
Poniedziałek-Piątek 9.00 – 18.00
w dni wolne od pracy nasze centrum kontaktów jest nieczynne.
Bądź pisemnie:
http://www.sony.pl/support/pl/contacts/tvhc/email
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Forum nie jest platformą do oficjalnego kontaktu z firmą Sony. Osobiście wątpię aby którykolwiek z użytkowników posiadał taką wiedzę. Od dawien dawna jest tak, że w tym miejscu dzielimy się swoimi poglądami, pomagamy sobie w różnych sprawach związanych z urządzeniami Sony etc. - normalne sprawy jak na każydym forum :smileywink:.
Jeśli masz życzenie, to polecam kontakt oficjalnymi kanałami z pracownikami / przedstawicielami firmy Sony, którzy będą mieli większą wiedzę niż my:
http://www.sony.pl/support/pl/contacts/tvhc
W sprawie posprzedażowej pomocy technicznej możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem usługi:
0 801 382 462 (koszt połączenia wg taryfy operatora)
Poniedziałek-Piątek 9.00 – 18.00
w dni wolne od pracy nasze centrum kontaktów jest nieczynne.
Bądź pisemnie:
http://www.sony.pl/support/pl/contacts/tvhc/email
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Konto na spotify założyłem, nawet dwa, i nic. Bravia wypisuje login error. A na kompie się loguję i jest ok.
Czy komuś się udało?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mogę wiedzieć jak zainstalowałeś Spotify na TV.
Z góry dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie sprawdzałem tego sposobu, więc nie do końca chcę się dzielić taką informacją.
Opcja widgetów mogłaby rozwiązać sprawę:
http://community.spotify.com/t5/Spotify-Ideas/Sony-Bravia-Widget/idi-p/270572
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie warto kontaktować się z sony. Dostaniecie zazwyczaj odpowiedź na poziomie przedszkola.
Ilekroć widzę arogancję i niekompetencję Sony, aż przyjemnie jest wbić szpilę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma narazie żadnych informacji na temat usługi Spotify dla większości krajów Europy.