anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

HX855 PlayMemories - usuwanie konta

profile.country.PL.title
Dabman1988
Poszukiwacz

HX855 PlayMemories - usuwanie konta

Witam. Posiadam 55" HX855, odkupilem go lata temu. Dzis zauwazylem ze poprzedni wlasciciel nie usunal swojego konta PlayMemories. Wiec nie moge zaktualizowac aplikacji. Netflix/youtube etc...

Ustawienia domyslne tego nie usuwaja. Aplikacji uruchomic nie moge - nie znam hasla poprzedniego wlasciciela. Jak dokonac hard resetu, usunac to konto?

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

podaj proszę jaki dokładnie model TV posiadasz. Aby usunąć konto sugeruję skontaktować się z Supportem przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Dabman1988
Poszukiwacz

KDL-55HX855

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

PlayMemories nie ma wpływu na aktualizacje aplikacji Netflix.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Youtube z kolei w tym modelu już nie jest obsługiwany.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Dabman1988
Poszukiwacz

Witam. Widze ze edytowales posta. HX855 nie jest telewizorem z androidem wiec google play nie ma nic do tego. Natomiast dalej nie wiem jak usunac konto PlayMemories. Zostaje mi chyba tylko kontakt z infolinia.

Screenshot_20200918-144634_Poczta o2.jpg

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam, 

 

@Dabman1988 nie wiem co zrzutem ekranu chciałeś osiągnąć. Chciałem Ci pomóc a mam wrażenie, że na celu miałeś wytknięcie mi błędu. Akurat źle trafiłeś mam ten model TV w domu i dobrze wiem, że nie ma AndroidTV. Tak dla Twojej wiedzy edycja posta wynikała z tego, że taką odpowiedź uzyskałem z supportu Sony (zgłosiłem Twoje zapytanie wcześniej do supportu) dopiero po przekopiowaniu i wysłaniu zauważyłem błąd w odpowiedzi supportu. 

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Dabman1988
Poszukiwacz

Wlasnie skonczylem rozmowe z supportem. W 2010r pracowalem na projekcie Golden Space. Byl tam podobny problem na NX720. Factory reset nic nie dawal. Gdy promotor sprzedac TV klient z nim wrocil. Bez kodu nie mozna odpalic uslugi. Ta tez juz nie jest wspierana wiec nic sie nie da zrobic. Support telefoniczny nie jest w stanie nic zrobic. Factory reset wg. nich powinien zalatwic sprawe. Co do screena - nie mialem powiadomienia o edycji. Myslalem ze wyparowal wpis calkowicie. Nie mialo to na celu "wszczyku"

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Myślałem że factory reset już robiłeś, dlatego zapytałem support w tym temacie. Swojego czasu mieliśmy na forum podobny temat ale chodziło o kod dla SEN. Ktoś odkupił TV od kogoś ale sprzedający nie usunął z konta SEN sprzedawanego TV. Nowy użytkownik nie miał jak pobrać nowego kodu. W tym przypadku konieczna było usunięcie z bazy SEN danego TV poprzez support. Co do edycji postu supportu chyba pomylił model z nowym XH85 dlatego wspominał o AndoridTV - ktoś się nie postarał.

 

Pozdrawiam