Podziel się wrażeniami!
W 2018 roku w listopadzie nabyłem właśnie ten model TV w maju 2020 roku zgłosiłem pierwszą reklamacje przyczyną były przepalone pixele na matrycy w czerwcu przyjechał do mnie telewizor na wymianę który miał taka sama usterkę od razu po włączeniu TV,
w lipcu dostałem kolejny telewizor który był ok. Ale niestety w grudniu 2020 roku kolejny raz musiałem zgłosić taką sama usterkę. Nie dość, że serwis z Radomia na infolinii powiedział że będą się ze mną kontaktować w ciągu 3-4 dni skontaktowali się ze mną po 2 tygodniach a po kolejnym tyg przyjechał do mnie telewizor na wymianę, ale po włączeniu taka sama usterka.
Chciał bym żeby na ten temat wypowiedział się support Sony bo na infolinii po złożeniu reklamacji zero kontaktu ani informacji tak samo po wysłaniu maila.
Ktoś miał podobna sytuacje w tym modelu bądź podobna usterkę ?
Pozdrawiam
Cześć, dziękujemy za opisanie sytuacji. Zgłaszam Twoją sprawę do wsparcia technicznego, jak tylko odpowiedzą dam znać.