anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-49XE7069- problem z Netflixem iaktualizacją.

profile.country.PL.title
Picia100
Nowicjusz

KD-49XE7069- problem z Netflixem iaktualizacją.

Cześć. 

Od wczoraj po uruchomieniu Netflixa pojawia się komunikat: Wystąpił błąd usługi Netflix. Kod:ui-800-3.

Na innych odbiornikach jest ok, więc to wina TV.

Nie mam pomysłów poza aktualizacją oprogramowania. No i tutaj napotkałem problem.

TV niechce pobrać automatycznie więc próbowałem z usb. 

Wyskakuje komunikat: W bieżącym trybie TV aktualizacja oprogramowania nie jest dostępna.

Więc pytam w jakim trybie?

Ktoś? Coś?

Pomocy !!! 

Tagi (3)
6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Sugerujemy skontaktować z naszym wsparciem technicznym. Podajemy kontakt: 

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

 

profile.country.PL.title
Spidqq
Użytkownik

Również ciągle mam ten sam problem z aktualizacją przez USB... Rozwiazales może problem? 

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Problem najprawdopodobniej związany jest z pamięcią podręczną odbiornika oraz jej zapełnieniem. Wejdź w HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj informacje osobiste. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany to proszę o wejście w HOME - Ustawienia - Ustawienia systemowe - Ustawienia - Sieć - Odśwież zawartość internetową.

Odnośnie aktualizacji oprogramowania - jaką wersję oprogramowania masz zainstalowaną na telewizorze oraz którą próbujesz zainstalować (na stronie dostępna jest 8.535 oraz 8.764)?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Spidqq
Użytkownik

Identyczny problem mam z Netflix em i aktualizacja, tylko ja posiadam v8. 500

profile.country.PL.title
Spidqq
Użytkownik

A zainstalować chce v8.535 dodam że wszystko dokładnie z instrukcją robione 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Przekierowałem Wasze problemy do supportu - oto odpowiedź:

Generalnie, jeśli klient nie ma możliwości zainstalowania aktualizacji samodzielnie (nawet po wykonaniu dostępnych dla TV resetów) to zalecana jest weryfikacja serwisowa. Opisane przypadki pasują do tej procedury, więc proszę o wypełnienie formularza zgłoszenia naprawy online:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

Pozdrawiam