- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
KD-55XD7005 Aplikacja You Tube i zamrożony obraz
Witam, mam problem z aplikacją You Tube . Mianowicie przy jakości 1080p obraz się jakby zamraża i przycina na kilka sekund, czasem na ułamek sekundy . Na ustawieniach 720p i niższych, jest rochę lepiej ale problem nadal występuje . Sieć jest wydajna 100 mb/s i połączona kablem . Próbowałem zmieniać ustawienia obrazu, odinstalowałem aktualizacje, niestety nic nie pomaga.
Jest tu ktoś zajnaomiony w temacie? Prosił bym o pomoc, pozdrawiam .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wydaje mi się że ktoś o tym już pisał i padło jednak na połączenie WiFi/ustawienia routera. Spróbuj połączyć się po kablu i przetestować to samo, analogicznie połączyć inne urządzenie i zrobić jakiś speedtest czy na pewno łącze jest w pełni wykorzystane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest połączony kablem . Sprawdziłem na Xbox One filmy działają normalnie .