Podziel się wrażeniami!
Witam.
Problem niezwykle irytujący bo zdarzył się już kilka razy w ciągu 5 miesięcy!
Rejestruje dysk WD 1Tb, działa nagrywanie, wszystko ok.
Po jakimś czasie ( kilka tygodni ) wchodząc na dysk wyskauje komunikat że jest niezarejestrowany!
Wyrejestrowuje po czym komunikat że nie widzi go już wpiętego.
Do tego żadne z wejść usb w tv nie działa ( sprawdzone innymi pendrive ).
Ustawienia fabryczne, 5 minut wyjęcie kabla z gniazdka, inicjowanie od nowa.
Działa. Rejestruje dysk WD 1gb... i znowu...i tak już 4 raz...
Ile można?!
Skonsultuj się z naszym wsparciem technicznym:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
@Waszko80 zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:
Jeśli problem pojawia się cyklicznie i nie pomagają resety to zalecam weryfikację serwisową telewizora. W tym celu proszę o wypełnienie poniższego formularza zgłoszenia naprawy online:
Pozdrawiam