anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XE7005 nie widzi zarejestrowanego dysku

profile.country.PL.title
Waszko80
Użytkownik

KD-55XE7005 nie widzi zarejestrowanego dysku

Witam.

Problem niezwykle irytujący bo zdarzył się już kilka razy w ciągu 5 miesięcy!

Rejestruje dysk WD 1Tb, działa nagrywanie, wszystko ok.

Po jakimś czasie ( kilka tygodni ) wchodząc na dysk wyskauje komunikat że jest niezarejestrowany!

Wyrejestrowuje po czym komunikat że nie widzi go już wpiętego.

Do tego żadne z wejść usb w tv nie działa ( sprawdzone innymi pendrive ).

Ustawienia fabryczne, 5 minut wyjęcie kabla z gniazdka, inicjowanie od nowa.

Działa. Rejestruje dysk WD 1gb... i znowu...i tak już 4 raz...

Ile można?!

 

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Skonsultuj się z naszym wsparciem technicznym:

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Waszko80 zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:

Jeśli problem pojawia się cyklicznie i nie pomagają resety to zalecam weryfikację serwisową telewizora. W tym celu proszę o wypełnienie poniższego formularza zgłoszenia naprawy online:

 

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

Pozdrawiam