anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XE7096 a Netflix

profile.country.PL.title
marcinbytom
Poszukiwacz

KD-55XE7096 a Netflix

Hej,

Kupiłem wczoraj Sony KD-55XE7096. Przywiozłem go do domu, rozpakowałem, podłączyłem - nieźle! Od razu założyłem konto na Netflixie i... nie działa (momentami).

Z niektórymi programami i treściami nie ma problemu, ładuje 4k i chodzi bez ścinek. Niektóre, zupełnie randomowe, odcinki w ogóle się nie ładują (np. utykają na 25% lub 99% lądowania), lub zacinają się po jakiś 5 sekundach odtwarzania. Sprawdziłem stan połączenia przez aplikacje Netflix - wszystkie serwery na zielono + połączenie efektywnie w aplikacji pokazał 85 Mb/s. 

 

To samo dzieje się po kablu jak i po wi-fi.

 

Odświeżałem ustawienia internetowe, resetowałem router, wylogowywałem się z aplikacji etc.

 

Dziś sprawdziłem i rodziców na samsungu i nie było problemu, żadnego. Sztandarowym przykładem jest np. 1 odcinek 3 serii house of cards. Co ciekawe, kolega ma dokładnie ten sam model telewizora i dokładnie ten sam problem. Myślę, że to może być wina apki Netlfixa pod ten system.

 

Ktoś ma podobny problem? Netflix jest dla mnie najważniejszy, a nie chcę zwracać tego telewizora, bo jest naprawdę OK dla mnie...netflix 1.jpgnetflix 1.jpgnetflix 3.jpg

9 ODPOW. 9
profile.country.PL.title
hctomi
Użytkownik

Aktualizowałeś androida ?

 

Aplikacja netflixa zaktualizowała się ?

profile.country.PL.title
marcinbytom
Poszukiwacz

To nie jest telewizor na Androidzie. Wersja systemu i netflixa - najnowsze, prosto po wyjęciu z pudła.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Mimo, że to sprzęt z pudełka może nie mieć najnowsze oprogramowanie. Porównaj wersję z tą poniżej:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kd-55xe7096

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
marcinbytom
Poszukiwacz

W pierwszym poście są zdjęcia - widać, że jest to samo oprogramowanie co na stronie.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Sorki nie zuważyłem. Proponuję skontaktuj się z supportem Sony w szczególności, że jak wspominasz u kolegi jest ten sam problem na tym samym TV:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cpint=spt-footer_contact

 

Pozdrawiam

 

 

profile.country.PL.title
Bruno79
Poszukiwacz

Nie wiem czy Cię to pocieszy, ale wczoraj ja też miałem cały dzień problem z netflixem. Dopiero wieczorem zaczął działać poprawnie. W moim przypadku, a mam TV z androidem pomogło zamknięcie aplikcji poprzez przycisk zamknij (nie wyjście przez przycisk back na pilocie) i ponowne uruchomienie Netflixa. Mam wrażenie, że NEtflix w Polsce ma często problemy z połączeniem. U mnie przez ostatni miesiąc pojawiał się komunikatm, że ta audycja nie może być w tej chwile odtworzona, a inne w tym czasie działały bez problemu.

 

Pozdrawiam,

profile.country.PL.title
marcinbytom
Poszukiwacz

Sprawdzę jeszcze dziś i skontaktuje się z supportem. Niestety, można znaleźć informacje w sieci, że problem jest Sony znany od jakiegoś czasu (2015...) i po kontakcie z supportem ludzie dostawali informacje, że Sony nad tym pracuje - do dziś problem nie został rozwiązany. Ciekawe co Sony odpowie mi na kontakt :slight_smile: W zasadzie kupuje człowiek większy TV żeby oglądać Netflixa, sam pilot ma nawet dedykowany przycisk do Netflixa, a ten ze względów pewnie programowych nie działa - piknie! 

profile.country.PL.title
Bruno79
Poszukiwacz

A dzisiaj sprawdzałeś czy działa Netfliz? Czy te aplikacje w szczególności Netflix w linuksowym sofcie w Sony da się samemu aktualizować ? 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert