anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XF7096

profile.country.PL.title
wojtek06
Poszukiwacz

KD-55XF7096

Uzywając przeglądarki z aplikacji systemowej na niektórych stronach tv zawiesza się. Jedyne wyjście wyciągnąć wtyczkę z gniazda, u mnie to problem. Myślę że problem jest w oprogramowaniu.

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Konsultowałeś to już z naszym wsparciem technicznym? W razie potrzeby podajemy kontakt: 

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

 @wojtek06 zgłosiłem Twoje zapytanie do supportu - oto odpowiedź:

Telewizor nie posiada wtyczek Flash Player, czy silverlight, więc nie ma możliwości odtwarzania treści, które ich wymagają. Generalnie TV powinien wyświetlić komunikat o błędzie, jednak w przypadku zawieszania się warto wyczyścić pamięć podręczną (inicjalizuj informacje osobiste) oraz przywrócić ustawienia fabryczne - obydwie opcje dostępne są w menu Pomocy technicznej.

Pozdrawiam