Podziel się wrażeniami!
Uzywając przeglądarki z aplikacji systemowej na niektórych stronach tv zawiesza się. Jedyne wyjście wyciągnąć wtyczkę z gniazda, u mnie to problem. Myślę że problem jest w oprogramowaniu.
Konsultowałeś to już z naszym wsparciem technicznym? W razie potrzeby podajemy kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
@wojtek06 zgłosiłem Twoje zapytanie do supportu - oto odpowiedź:
Telewizor nie posiada wtyczek Flash Player, czy silverlight, więc nie ma możliwości odtwarzania treści, które ich wymagają. Generalnie TV powinien wyświetlić komunikat o błędzie, jednak w przypadku zawieszania się warto wyczyścić pamięć podręczną (inicjalizuj informacje osobiste) oraz przywrócić ustawienia fabryczne - obydwie opcje dostępne są w menu Pomocy technicznej.
Pozdrawiam