Podziel się wrażeniami!
Witam serdecznie,
Przejdę do rzeczy- połączyłem laptopa z tv za pomocą kopii lustrzanej, wszystko działa jak należy (obraz działa płynnie) prócz dzwięku, który strasznie się zacina (bez względu na to z czego jest odtwarzany- przeglądarka czy Aimp). Tv jest podłączony do amplitunera za pomocą kabla optycznego. Próbowałem odłączyć kino i puścić dźwięk na tv ale to nic nie zmienia. Kombinowałem z wszystkimi ustawieniami dźwięku na tv, ale to również nic nie daje.
Przed chwilą zauważyłem, że jeśli tv ma chwilę przerwy w odtwarzaniu dźwięku, a wtedy włączę np Aimpa to dźwięk leci przez ok 3-4 sekundy normalnie i wtedy zaczyna się zacinać. I tak za każdym razem.
Ani laptop ani tv nie traci połączenia z internetem, router stoi 0,5m od tv i 4m od laptopa (jednak zasięg nie jest tu problemem, ponieważ obraz w filmach działa płynnie). Wszystkie sterowniki aktualne. Przez HDMI wszystko działa normalnie.
Konsultowałeś to już z naszym wsparciem techniczyn? W razie potrzeby podajemy kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
@Wraptoria zgłosiłem Twoje zapytanie do supportu - oto odpowiedź:
Proszę o próbę połączenia innego urządzenia do telewizora za pomocą kopii lustrzanej oraz weryfikację, czy problem nadal występuje. Jeśli tak, to problem będzie leżał po stronie telewizora, więc zalecałbym wykonanie resetu do ustawień fabrycznych oraz (jeśli problem pozostanie) weryfikację serwisową.
Jeśli jednak problem nie wystąpi z innym urządzeniem (przykładowo smartphone) to problem będzie leżał po stronie komputera.
Pozdrawiam
Witam serdecznie,
Dziękuję za odpowiedzi. Rzeczywiście, po połączeniu telefonu (MI Mix) za pomocą kopii lustrzanej nie ma problemu z dźwiękiem.
Zamknę temat i spróbuję napisać do asusa.