- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Jakiś czas temu mój telewzior przestał odtwarzać materiały w UHD na Naetflixie.
Oto powód wyjaśniony przez Netflixa:

Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niby mój tv też jest a wszystko śmiga. Ja bym stawiał na kiepski Twój internet,a nie pisz że masz 100Mb bo to nie świadczy o jakości łącza. Po drugie ja zostawiłem abonament, a pewnie już nie korzystasz z wersji darmowej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałem CI wkleić link do nauki czytania ze zrozumieniem ale chyba moderacja usunęła
Masz człowieku inny model więc proszę nie komentuj a jeśli już to robisz to przynajmniej przeczytaj wcześniejsze wiadomości jak musisz to po kilka razy i wtedy dopiero się ustosunkuj.
Dostałem już emila od sony w którym zostałem poinformowany, że 4 k na moim modelu już działa także można zamknąć
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »