anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD55XE7005 zawiesza się.

profile.country.PL.title
ama71950
Poszukiwacz

KD55XE7005 zawiesza się.

Telewizor zakupiłem 29 września 2017 r. Parę godzin po pierwszym uruchomieniu zawiesił się to znaczy nie reagowałna polecenia z pilota. Jedynie można było go wyłączyć pilotem, lecz po ponownym włączeniu nadal nie reagował na pilota. Dopiero po odłączeniu od sieci elektrycznej i ponownym załączeniu sytuacja wróciła do normalności.Ponowne zawieszenie nastąpiło po trzech dniach. Zgłosiłem sprawę do sprzedawcy , że chcę wymiany na ten sam model tylko inny egzemplarz. Okazało się że musi o tym zadecydować serwis. Serwis po czterech dniach testowania nie stwierdził tej usterki. Uznał moją reklamację jako bezzasadną i ją oddalił.Od powrotu odbiornika z serwisu po tygodniu tv ponownie zawiesił się. Do chwili obecnej czyni to w odstępach tygodniowych w sobotę lub w niedzielę.Do tego dochodzi problem z dyskiem zewnętrznym do nagrywania. Po podłączeniu dysku tv widzi go ok 2godzin następnie go gubi i dysk nie jest  widoczny.Podczas gdy go widzi można bez problemu nagrywać. Mam zamiar ponownie zgłosić go do serwisu tylko obawiam się że usterka występująca wsobotę i niedzielę po godz 22.00 ponownie nie zostanie zdiagnozowana z uwagi iż w te dni i o tej godzinie serwis nie pracuje. Dodam że już 2 razy była aktualizacja oprogramowania.

Co na to ekspert?

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
fbaranek
Użytkownik

Ciekawe. Moj 49XE7005 rowniez jest w serwisie z podobnego powodu + mase bledow w oprogramowaniu. Jestem juz tydzien bez telewizora i zadnego odzewu z serwisu. Ja osobiscie wole zwrot kasy (choc to pewnie nierealne) bo ten model telewizora to jakies nieporozumienie. Naszpikowane bledami orogramowanie i wady konstrukcyjne

profile.country.PL.title
ama71950
Poszukiwacz

Cd. historii. Udało mi się ściągnąć servis gdy tv był zawieszony. Przyjechali popatrzyli. Wgrali najnowsze oprogramowanie i " łatkę " do niego. Był szef servisu i stwierdził, że jak teraz się zawiesi to wystawią papier o wymianę odbiornika. Zawiesił się na drugi dzień. Zawiadomiłem servis. Szef ponownie potwierdził, że wystawi dokument do wymiany odbiornika. Skontaktowałem się ze sklepem w którym kupowałem ten odbiornik i uzgodniłem wymianę na inny model bez żadnych problemów tylko muszą mieć podkładkę z servisu. Po tygodniu dzwonię do servisu ( bo z ich strony cisza ) a szef odpowiada mi że żadnego papieru mi nie wystawi na wymianę odbiornika i jeżeli się upieram to wymiana przez servis. Tylko jak oni wyobrażają sobie tą wymianę gdy odbiornik ma zawartą polisę ubezpieczeniową (1220 zł) przypisaną do tego odbiornika. Zwrócą mi tą kwotę i anulują ubezpieczenie. Sklep może to zrobić bo jest przedstawicielem ubezpieczyciela. Servis ma skontaktować się centralą Sony i dać mi odpowiedz w ciągu tygodnia. Formalnie odbiornik mam w naprawie od chwili zakupu. a więc już czwarty miesiąc. Ciekawe co na ten temat mówią przepisy. Muszę się zorientować.