anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD55XE8599 Resetuje się - wymiana

profile.country.PL.title
100Lec
Poszukiwacz

KD55XE8599 Resetuje się - wymiana

Witam

Posiadam KD55XE8599 , po dwóch miesiącach od zakupu został wymieniony na nowy [ lub naprawiany ] z powodu robala w matrycy.

Od tego czasu telewizor nie działa tak jak pierwszy,zakupiony, przynajmniej raz na kilka dni zdarza się mu reset - i wita nas samba tv i logo androida. Tv czesto muli, nie reaguje na pilota , próbuje wł/wył a reakcja następuje np po minucie . Dodatkowo nie działa przesył dzwięku światłowodem . 

 

Tv już zgłosiłem do naprawy gwarancyjnej i nie ukrywam że bedę starał się o wymiane na nowy [ tym razem nowy] 

 

Oczekiwałem lepszego działania po tv w tej kwocie.

Jakie są szanse na wymianę na nowy TV ?

Ma ktoś doswiadczenie z serwisem Sony ? Mój poprzedni TV sony działa bez zarzutu już 8 rok, zresztą reszta sprzetu równiez. Tylko z tym taki klops 😞 

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
100Lec
Poszukiwacz

Serwis poinformował mnie ,że nie ma opcji na nowy TV póki da się go naprawić , zamóiwli płytę główną .Zobaczymy

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Przykro nam z powodu Twoich negatywnych doświadczeń z naszym serwisem 😞 zostawilismy Ci wiadomość prywatną w tej sprawie.

profile.country.PL.title
100Lec
Poszukiwacz

Jestem po rozmowie z serwisem , wszystko rozumiem , ale jedno nie daje mi spokoju i nie zgodzę się z taką polityką traktowania klienta .

W przypadku gdy mobo telwizora zostanie wymieniona a samoczynne resety będą nadal występować wtedy tv jedzie na serwis . Tam bedzie testowany i jęsli na serwisie będzie ok to znaczy że problem leży po stronie klienta igdzie indziej . 

 

Taki sposób weryfikacji daje bardzo małe pole obrony klentowi a bardzo duże serwisowi .  

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@100Lec  zgłosiłem Twoje uwagi do supportu oto odpowiedź:

Telewizory, jak zresztą każdy sprzęt elektroniczny, czasami mogą ulec awarii w najmniej oczekiwanym momencie. Oczywiście jako producent dokładamy wszelkich starań, aby funkcjonalność oraz żywotność produkowanych odbiorników były na jak najwyższym poziomie.

 

W przypadku, gdy naprawa serwisowa została już zgłoszona, oczywiście o podjęciu dalszych ewentualnych działań decyduje technik autoryzowanego centrum serwisowego, który został specjalnie przeszkolony w zakresie diagnozowania sprzętu. Mając to na uwadze nie jesteśmy w stanie zagwarantować, jaka decyzja zostanie podjęta, w związku z czym trudno ocenić szanse na wymianę odbiornika. Oczywiście firma Sony podejmuje działania w ramach Warunków Europejskiej Gwarancji, którą udzielamy na tego rodzaju produkt, na okres dwóch lat od daty zakupu.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
100Lec
Poszukiwacz

Dajcie już spokój 

MoBo telewizora wymienione ,TV działa ,co nie zmienia faktu że nie musza mi sie podobac '' działania w ramach Warunków Europejskiej Gwarancji''

Gdy kupuje TV za średnią krajowa i po trzech miesiacach widzę że mam w matrycy robala to liczę ,że dostanę z serwisu nowy TV lub nową matryce , tymczasem gdzie tam, przyjezdza technik i wymienia tv na nowy lub refabrykowany [ technik oświadcza że nie jest informowany czy tv jest nowy, czy ma przebieg 120dni świecenia w witrynie sklepowej ] byle jego wyglad byl zgodny z hasłem ''jak nowy '' ale ile matryca ma przebiegu nalezy zapytac wróżbitę macieja .

Tak wyglądała pierwsza wizyta technika sony , druga to ta obecna ,technik stwierdza że da się wymienić część - ok  wymianę mobo rozumiem .

Trzeciej nie będzie bo po raz ostatni kupuiłem cokolwiek z logiem SONY .

Mimo ,że urządzen Sony w swoim życiu kupiłem duuuużo i zawsze było ok.

Ale jeśli macie taką politykę - ok , sprzet bede i tak zmieniac w przysżłym roku - dam szanse konkurencji.

Technik decyduje taaa, technik trzyma się standardów narzucionych prze Sony czy powiedzcie otwarcie takie sa ustalenia odgórne i tle. Byle $$ sie zgadzała.

Dziekuje i pozdrawiam