anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-32WD750 - błąd opisu programów.

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

KDL-32WD750 - błąd opisu programów.

Witam,

Przesyłam do porównania ekrany z opisem programów (Włączane przyciskiem I+).

KDL-32WD750

W opisie pojawiają się wielokrotnie te same zdania.

Są "poszatkowane" i ... delikatnie mówiąc nieczytelne.

Przełożenie mod. CAM nie wpływa na obraz.

 

KDL-32WD750

 

KDL-32WD750

 

KDL-48W605B

Wszystko wyświetla prawidłowo 🙂

 

KDL-48W605B

 

KDL-48W605B (1).jpg

 

TV korzystają z tego samego źródła sygnału.

Kablówka: Mul....dia

Dostęp: karty CAM bez dekodera.

Oprogramowanie: Najnowsze dostępne w obydwu TV.

Sieć: Podłączone po WiFi.

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Sugerujemy kontakt z Autoryzowanym Serwisem Sony, aby obsługa techniczna osobiście mogła zbadać problem. Zgłosiliśmy niedogodność również do działu odpowiedzialnego za oprogramowania TV.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

Witam,

Problem został poprawiony w kolejnej aktualizacji. Opisy programów wyświatlane są prawidłowo.

Dzięki 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dziękujemy za zapytanie. Przekazaliśmy problem do naszego działu technicznego, aby przeanalizować możliwe przyczyny błędów.

Prosimy o cierpliwość. Wrócimy z odpowiedzią możliwie jak najszybciej.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Oto jakie informacji udało mi się uzyskać w supporcie Sony - cytuję:

Opisany problem wskazuje na niepełną kompatybilność telewizora z modułem CAM. Proszę o wykonanie przywrócenia ustawień fabrycznych telewizora z modułem CAM, by skonfigurować telewizor pod kątem modułu. Jeśli problem będzie występował nadal to konieczna może być aktualizacja lub wymiana modułu na nowszy model (kompatybilny z nowszymi modelami telewizorów).

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

Na forum mediaswiat upc w dziale Moduł CI+ w upc jest opisana prawdopodobna przyczyna podwójnych opisów. Zaczyna się pisać o tym problemie chyba w okolicach strony 90-91. Problem z tym mają  telewizory innych producentów(np. samsung).U innych operatorów kablowych pewnie też jest podobnie.Producenci telewizorów twierdza,że to problem modułów , a operatorzy kablowi zwalają winę na telewizory. Trzeba się niestety z tymi podwójnymi opisami pogodzić.

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

Witam,

Jest to ewidentny błąd oprogramowania TV.

Poniżej dwa zdjęcia EKRANU dla tego samego programu.

- Pierwszy opis z błędem.

- Drugi opis poprawny.

Wszystko zależy jak (z którego) miejsca wywołuje się opis programu.

Więc zwalane problemu na "CAM" jest zupełnie nietrafione. Nie ma możliwości aby raz wyświetlał dobrze drugi raz źle - ten sam program :-).

 

Przed zrobienuem zdjęć, TV zresetowany do ustawień fabrycznych.

 

TVP 1

Opis programu przyciskiem: I+

Jak widać poniżej zawiera błędy.

 

IMG_20170327_191237.jpg

 

Ten sam opis programu wywołany przez:

GUIDE => I+

Wyświetlany jest prawidłowo.IMG_20170327_191340.jpg

 

 

Do pełni szczęścia na drugim ekranie brakuje przycisku.

PRZYPOMNIJ - przełącza on na wybrany wcześniej probram bez nagrywania.

 

Artur

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Proponuję zgłosić się z tą sprawą do serwisu:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

A co ma wnieść zgłoszenie naprawy?

I czego oczekiwać od Serwisu?

Mają tę samą wersję oprogramowania co "ja" i raczej na miejscu nie napiszą łatki.

 

Zresztę wygląda to na EWIDENTNY BŁĄD w oprogramowaniu TV.

Myślę, że to Forum powinno na tym etapie wystaczyć skoro przegląda je obsługa SONY.

Jeżeli będą potrzebne jakieś dodatkowe inf. to postaram się ich dostarczyć w ramach posiadanych możliwości.

 

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

Teoretycznie to rzeczywiście masz rację. Ale moje doświadczenia z modułami wskazują, że może być różnie. Posiadam moduł cyfrowego polsatu ,który działął bez problemu w telewizorach W755 ,EX725 i dwóch dekoderach ferguson i amico. Po roku czasu ten moduł przestał działać( wyskakiwała wiadomość moduł wyjęty) w telewizorze W755. W pozostałych odbiornikach nie było problemów.Kontakt z sony i po ich zaleceniach odpowiedziałem ,że nic nie pomogło.Już prawie byłem umówiony na przekazanie telewizora do serwisu, ale coś mnie natchnęło i pożyczyłem podobny moduł cyfrowego polsatu od kumpla. I okazało się ,że działa na wszystkich odbiornikach. Drugi podobny przypadek. Wspólnik zakupił moduł conax z ofertą smart do swojego samsunga.Też działał do pewnego okresu bezproblemowo.Póżniej nastąpił całkowity brak odbioru. Reklamacja w sklepie , a tam stwierdzono ,że to wina telewizora ,bo u nich na kilku telewizorach działa.Wziąłem jego moduł do siebie i na moich odbiornikach rzeczywiscie działał. Ponieważ posiadam własny  moduł conax(ten sam niby producent) ,więc jego kartę włożyłem do swojego i kazałem mu wypróbować w samsungu. I co się okazało-działa i to już dłuższy czas.A moja karta z jego modułem działa na moich odbiornikach. Do dziś nie wiem o co w tym wszystkim chodzi.

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Sugerujemy kontakt z Autoryzowanym Serwisem Sony, aby obsługa techniczna osobiście mogła zbadać problem. Zgłosiliśmy niedogodność również do działu odpowiedzialnego za oprogramowania TV.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

Witam,

Problem został poprawiony w kolejnej aktualizacji. Opisy programów wyświatlane są prawidłowo.

Dzięki 🙂