Podziel się wrażeniami!
Witam,
TV ma ewidentne problemy z aplikacjami sieciowymi !!
Dzisiaj "odmówiły" współpracy YT i wszystkie inne aplikacje sieciowe.
Opis:
TV dał się uruchomić bez problemy włączył YT, Córka oglądała bajkę (około godz.) w pewnym momencie wyświtlił się błąd 2200 i koniec.
Nie pomogło nawet odłączenie od zasilania - około 30sek.
Mimo błędu:
Przy teście połączenia komunikat - podłączony do sieci.
Można odświeżyć zawartość internetową - nie ma inf. o błędzie.
Odpowiada na "Ping" i jest widoczny na skanerze urządzeń w sieci.
A aplikacje nie działają i nie widzę żadnej logiki ani logicznego uzasadnienia kiedy nagle pojawi się błąd sieci 2200 i przestanie działać np: YT (z tego głównie korzystają dzieciaki, i tylko dlatego go kupiłem).
Ustawienia podstawowych SIECI IP STATIC:
192.168.0.1 Router Kanał
192.168.0.2 Acces Point ustawiony w trybie: Acces point.
192.168.0.3 Drukarka (Podłączona do 192.168.0.2)
192.168.0.4 KDL-48W605B (Podłączona do 192.168.0.1)
192.168.0.5 KDL-32WD750 (Podłączony do 192.168.0.2)
Router:
DHCP: 192.168.0.1-50 Zakres statyczne
DHCP: 192.168.0.51-254 Zakres dynamiczne
Maska: 255.255.255.0
Acces point w sieci służy wyłącznie do wzmocnienie sygnału. Wszystkie ustawienia pobiera z Routera.
Router i Acces Point tej samej firmy - oprogramowanie najnowsze aktualne.
Ustawienie sieci te same nie zmieniane minimum od 6msc.
802.11 Mode Router / AP typ: g/n.
Wireless Channel Router kanał: 11
Wireless Channel AP kanał: 3 (kanały nie zachodzą na siebie)
Channel Width 20/40 Auto: Mode Router / AP
Szyfrowanie Mode Router / AP: tylko WPA2 / AES
Filtr MAC Router / AP: wyłączony
Ustawienia TV 32WD750.
TCPIP/4.
IP: 192.168.0.5 KDL-32WD750 (Static)
Bramka / DNS: 192.168.0.1
Oprogramowanie najnowsze dostępne.
Sieć działa i jest poprawnie skonfigurowana, ponieważ inne urządzenia są widoczne i funkcjonują bez problemów. Z tej samej sieci zresztą wysyłam tę informację :-).
TV KDL-48W605B działa w tej samej sieci i nigdy nie miał problemów w WiFi i aplikacjami.
Daję sobie jeszcze kwartał (może zostanie wydany nowy Soft. poprawiający działanie WiFi).
Nie ma mam zamiaru bawić się w serwis itp., który nic nie będzie w stanie znaleźć.
Po prostu zwrócę towar do sprzedawcy jako niezgodny z umową i kupię TV innej Firmy.
W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą w znalezisniu przyczyny błędu.
Oszczędźmy sobie pustych "okrągłych" zwrotów typu: Jest nam pzrykro itd.
Jeżeli jest potrzebny skan sieci jakąś konkretną metodą, zdjecia ekranu lub inna rzecz służe pomocą.
Dziękujemy za zapytanie. ,
Błąd sieci 2200 pojawia się zazwyczaj w trakcie okresu pojawienia się aktualizacji.
Podobne problemy poruszane były juz na naszym forum, prosimy w pierwszej kolejności o zapoznanie się z treściami https://community.sony.co.uk/t5/telewizory/problem-z-sony-internet/td-p/426979. Moga okazać się pomocne.
Pozdrawiamy, zespół Sony
Witam,
Przeczytałem uważnie przesłane linki.
Nic nie ruszałem w ustawieniach sieci i TV (nie miełam na to w tym momencie czasu).
I co dziwne od 18-03-2016r. od około 20:00 nie ma problemu z połączeniami (będę obserwował co się dzieje w temacie).
Może wpływ na to miał "RESTART" TV, TV zawisił sie w czasie uruchamiania bezpośrednio po włączeniu.
Odrazu sam się wyłączył i ponownie właczył (nieraz mu się to zdarza).
Dziwne...
W nowej wersji oprogramowania z dnia 28-02-2017r. coś się zmieniło.
Z tego co zauważyłem:
1. Poprawiono istotnie opisy programów dostępne pod I+.
W końcu są czytelne.
2. Sieć jak na razie działa ale z lekkim opóźnieniem (od momentu włączenia).
Więc zmiany na plus.
Nic nie zmieniałem w ustaweniach sieci domowej.
Czas dzierżawy łącza do Routera: 6 Dzień 7 Godzina 30 Min 11 Sec.
Sieć działa, z czego się cieszę.
Chociaż nadal nie mogę znaleźć przyczyny problemu.
Błąd wyświetlania opisu programów - umieściłem w oddzilnym poście z przykładowymi obrazami.