Podziel się wrażeniami!
Dobry wieczor,
Od kilku dni mam problem z Netflixem na KDL-40WD655. Netflix się włącza, wyświetlają sie zwiastuny ale nie da się włączyć żadnego filmu czy serialu - wyświetla się komunikat "Mamy obecnie problem z odtworzenie tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł". Netflix podpowiedział trzy rozwiązania - odłączenie zasilania, odczekanie kilku minut, a następnie ponowne włączenie Netflixa; przywrócenie ustawień fabrycznych; i skontaktowanie się z producentem urządzania. Dwie pierwsze opcje zawiodły więc proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Iwona
Proszę pobrać najnowszą wersję oprogramowania. Instrukcja w linku poniżej:
Niestety ale wgranie nowego oprogramowania nie pomogło 😞 Co można jeszcze zrobić?
Uruchom przeglądarke, wejdź w ustawienia przeglądarki i usuń cache oraz cookies. Następnie wykonaj miękki reset i spróbuj ponownie uruchomić Netflix.