Podziel się wrażeniami!
Zmieniłem router na nowy w standardzie ac, Archer C1200, telewizor się łączy przez wifi w 5GHz, ale nie znam dnia ani godziny kiedy wyskakuje brak sieci, muszę wchodzić w ustawienia sieci i ponownie wyszukiwać moją siec wifi na telewizorze, czasem jest połączenie dzień czasem godzinę i tak w koło, nadmieniam że laptop i telefon bez zarzutu dzialają i sieć widzą caly czas, wcześniej mialem router 2,4GHz i nie było takiego problemu z telewizorem
Ja w modelu 55W805A mam to samo. Ogladam np. film na Netflix i nagle bum. Telewizor sie wylacza/restartuje i po wlaczeniu nie ma sieci. Trzeba przejsc przez ponowne ustawienia sieci. Ja z kolei lacze sie przez 2,4G poniewaz u mnie sieci 5G telewizor nie widzi.
Podłączcie się do sieci 2.4 GHz. Obojętnie, co byście robili i tak nie jesteście w stanie wykorzystać całej przepustowości nawet tej sieci.
Mój TV nigdy sie nie restartował, a co do Wifi, jesli uzywam nie ma problemu, siec znika jak jest nie uzywana, podłączyłem sie pod 2,4 Ghz reszta śmiga na 5Ghz, odpalam tresci video na lapku i idzie jak ta lala nie ma jak narazie żadnego problemu zobaczę jutro jak będzie, jak zgubi bede podejrzewał router, smieszne jest to ze na starym routerze TV nigdy nie gubił sieci a lapkowi sie zdarzało, czasem nagminnie jakmu dobiło, teraz jest odwrotnie, ale wolę miec cały czas na lapie, na TV kwestia 30sec i siec jest, ale wkurzające to
Witam,
Zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:
Uprzejmie prosimy ustawić w routerze kanał dostępu sieci Wi-Fi na kanał stały. Prawdopodobnie klient ma ustawione kanały dostępne na opcji auto, i kiedy router zmienia kanał dostępu sieci, może rozłączyć od sieci Telewizor. Proszę także spróbować podłączyć telewizor za pomocą przewodu LAN i sprawdzić, czy problem występuje. Proszę także spróbować ustawić sieć na 2,4 Ghz i sprawdzić, czy problem występuje.
Pozdrawiam
Na 2,4GHz nie ma problemu, kanaly w auto ustawione, wszystko oprócz TV śmiga na 5Ghz