Podziel się wrażeniami!
Siema
Piszę ten post, bo jestem już tak zniesmaczony moimi przebojami ze "sprzętem" Sony, że przechodzi to ludzkie pojęcie i straciłem nadzieję na to, że ktoś może zdradzić sposób na usunięcie usterek, które mnie trapią i aby moje rozgoryczenie minęło, więc może chociaż przestrzegę przyszłych posiadaczy przed tym czego mnie nie udało się uniknąć, aby cieszyli spokojnymi seansami i nie przechodzili przez to co ja, a skąd to wszystko się wzięło ? Nie wspomnę o cloudingu, wiem, że takie zjawisko występuję w telewizorach z matrycą led i znając moje szczeście zdawałem sobie sprawę, że jest to więcej niż pewne, że mnie to nie ominie, niestety nie pomyliłem się i mimo, że przy dynamicznych scenach clouding jest widoczny, to zdążyłem się do tego przyzwyczaić i nie jest to największy powód mojej frustracji, największym problemem jest to, że telelewizor się po prostu nie włącza, pomaga dopiero wyłączenie kabla z sieci, tym bardziej, że zdarza się to kilka razy w tygodniu, dodam, że restarty nie pomagają. Niektórzy pomyślą "co to za problem, wystarczy wstać i wyjąć wtyczkę" niestety, dla mnie występowanie takiego zjawiska w telewizorze za ponad 3.000 z góry przekreśla taki sprzęt, ale skąd mogłem, to wiedzieć? Myślałem, że wyjdzie jakaś aktualizacja, która to naprawi, więc nie oddawałem telewizora na gwarancję, bo czasem więcej z tym zachodu niż to warte i ciężko, to udowodnić, teraz na potwierdzenie, nagrałem film podczas występowania tej usterki, ale nic nie zmieni tego, że w oczekiwaniu na jakąś łatkę gwarancja minęła, a ja zostałem ze sprzętem, z którego nie jestem zadowolony i który działa tak jak chce, nie za to płaciłem i nigdy więcej Sony!!!
Szczerze, za każdym razem kiedy pojawiała się ta usterka miałem dość już pśtykania pilotem i za każdym razem wyłączałem z gniazdka, ale teraz jak tylko ponownie wystąpi ta usterka na pewno to sprawdzę.
Marantz87 I właśnie ja do takich ludzi należy, którzy wydali na sprzęt kilka tyś. zł i zostali z telewizorem w którym podstawowa funkcja nie działa jak należy i już działać nie będzie, bo już mam dwa miesiące po gwarancji, ale więcej tego błędu nie zrobię i nie wydam swoich oszczędności na kolejny sprzęt spod logo marki Sony i postaram się aby nikt z mojego bliskiego otoczenia również nie popełnił tego błedu.