Podziel się wrażeniami!
Witam
Od grudnia jestem posiadaczem KDL-43WE750, od około dwóch tygodni w TV nie działają aplikacje z video zaczynając od YouTube kończąc na aplikacji o pogodzie. Problem dokładnie wygląda następująco: po włączeniu jakiegokolwiek wideo dany film klatkuje, pojawiają się czarne kwadratowe piksele, pokazuje może z 2 klatki na sekundę i to w marnej jakości, przy tym wszystkim dźwięk leci normalnie. Dyski zewnętrzne i screen mirroring działają bez zarzutu, problem jest tylko z aplikacjami smartTV. Telewizor był przywracany do ustawnień fabrycznych, ma także najnowsze oprogramowanie v8.233. Dodam, że w pokoju obok mam identyczny model i na nim wszystko działa.
Z góry dziękuję za pomoc.
Witam,
Skontaktowałem siew Twojej sprawie z supportem Sony - oto ich odpowiedź:
Proszę zalecić ponownie przywrócenie ustawień fabrycznych oraz podłączyć telewizor do innej sieci z dostępem do Internetu (przykładowo Hot Spot). Jeśli problem będzie występował nadal, to konieczna będzie weryfikacja serwisowa odbiornika:
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
W przypadku, gdy zgłaszany problem nie będzie występował po podłączeniu do innej sieci konieczna będzie zmiana ustawień routera, który rozdzielając sygnał na kilka urządzeń za bardzo ogranicza przesył danych na zgłaszany odbiornik, co z kolei powoduje znaczne ograniczenie jakości video.
Pozdrawiam