Podziel się wrażeniami!
Słuchajcie głupio napisać ale jestem już chybą tępy. Od wczoraj próbuje zarejstrować sie na Filmbox i za cholerę nie mogę. Cały czas wyskakuje mi napis że nie jestem zarejstrowany i powinienem to zrobić na stronie http://internet.sony.tv Tam niestety jest potrzebny kod aktywacji, kodu tego nie mam i nie mam pojęcie skąd go wziaść. Tylko proszę nie piszcie mi że mam wejść przez przycisk SEN i włączyć AKTYWUJ ROZSZERZONE FUNKCJE bo to też zrobiłem i wyskakuje napis że Odbiornik zarejstrowany i kod nie pokazuje. Proszę o pomoc co mam dalej zrobić?
Dzień dobry!
Czy ten telewizor zarejestrowany był już wcześniej na stronie http://internet.sony.tv ?
Jeśli tak, to aby wygenerować nowy kod należy deaktywować telewizor na koncie SEN, który Pan zapewne założył.
Po deaktywacji urządzenia na koncie SEN, należy odświeżyć zawartość internetową w telewizorze.
Nowy kod powinien zostać wyświetlony.
Jeśli nie, zalecamy przywrócić ustawienia fabryczne telewizora i upewnić się, że TV jest podłączony do internetu.
Proszę sprawdzić czy ma aktualną wersję oprogramowania.
Jeśli problem będzie nadal występował, poniżej przesyłam link do strony z danymi kontaktowymi do wsparcia SEN. Można napisać maila pod wskazany w linku adres e-mail:
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/pl-en/legal/about-us/
z zapytaniem czy telewizor nie był np.: wcześniej zarejestrowany na koncie SEN. W mailu proszę podać model i numer seryjny urządzenia.
Życzę pomyślnego rozwiązania problemu
i pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J
Jak mam deaktywować konto sen?
też tak kiedyś miałem , sony nie potrafiło mi pomóc.nie wiem czy u ciebie zadziała - zalogowałem się na tej stronie- https://internet.sony.tv/customer?e=essentialsMigrationError5017&country=PL&lang=pl podając dane z konta 'my sony' , tam był widoczny mój tv , wyrejestrowałem go i kod był znów widoczny w tv.nie wiem dlaczego to u mnie zadziałało bo nie przypominam sobie że bym rejestrował się kiedyś na starym koncie essentials.