anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-48W605B - nie działa aplikacja netflix.

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

KDL-48W605B - nie działa aplikacja netflix.

Witam,

Od około dwóch tygodni nie da się korzystać na tym TV z aplikacji Netflix.

Film się "buforuje" losowo od 5 do 99% nieraz startuje na 1-2 sek. i aplikacja się wyłącza.

Niezależnie czy robię wznów czy od początku lub nowy film.

 

Wcześniej nie było żadnych problemów.

Inne aplikacje np: YouTube, PLAYER, IPLA, TVP działają bez problemów.

Jak rozwiązać problem?

 

Co sprawdziłem:

1. Reset do ustawień fabrycznych nic nie dał.

2. Zmiana Routera - nic nie dała.

3. Sprawdzenie połączeń w aplikacji TV do serwerów Netflixa - bez błędów.

4. Oprogramowanie TV najnowsze dostępne.

5. Zawartość internetowa odświeżona.

Więc o co (...) chodzi? Tym bardziej, że na drugim TV KDL-32WD750 w tej samej sieci wszystko działa bez problemów.

24 ODPOW. 24
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w telewizorze. W tym celu przejdź do przeglądarki internetowej (oznaczonej logotypem niebieskiej kuli ziemskiej z trzema literami "W" wewnątrz), a następnie naciśnij przycisk "OPTIONS" na pilocie. Po wyświetleniu się ustawień aplikacji, wybieramy opcję Ustawienia przeglądarki - Usuń pliki coookies. Po przeprowadzeniu tej czynności odłącz uprzednio wyłączony telewizor od zasilania na okres ok. 5 minut. 

Jak nie pomoże daj znać przekieruję dalej sprawę do supportu.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

Dopiero teraz mogłem przetestować rozwiązanie, ale wygląda na to że pomogło.

Dam znać do końca tego tygodnia czy "poprawa" jest stabilna i błąd nie występuje ponownie.

Dziękuję 🙂

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

No i dzisiej "zdechło" te same objawy.

Aplikacja się ładuje, wybierasz film, zaczyna ładować... film "startuje" i po 1-2sek. aplikacja się restartuje.

Pozostałe aplikacje działają bez problemów.

Załaduj ponownie - nic nie daje.

 

IMG_20190602_212919.jpgIMG_20190602_212844.jpg

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Oczekuj maila od supportu.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Francuz1
Nowicjusz

Witam.

Mam ten sam problem, jak powyżej. Żadne starania nie pomagają, odłaczenie od prądu, resety, wyczyszczenie historii, zasadzenie magicznej fasoli i rytułały szamana z plemienia Puelcze nie pomagają. Filmy ładuja się od 1 do 10% i netflix sięwyłacza, lub od 1 do 10% przeskok na 60 naspnie na 99% film się włącza na 2-3 sekunfdy i się wyłącza. 

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

Serwis, walczy z problemem 🙂

Dostał odemnie dużo szczegółowych informacji w temacie.

Zostaje tylko czekać na poprawkę. Myślałem, że to problem Routera. Jaki masz model? Ja Asus 1300+.

profile.country.PL.title
Francuz1
Nowicjusz

Walczą już od miesiąca, patrząc na to kiedy założyłeś temat postu. Widziałem podobne tematy, z tym samym problemem, ale na innych telewizorach sony i tam ludzie nie doczekali się rozwiązania problemu, pomimo że czekają już kilka miesięcy.
Co do routera, na początku miałem dekoder horizon (UPC), który służył jako router. Teraz mam compal connect box, również od upc. 
Dodam jeszcze że netflix śmiga bez zarzutu na innych urządzeniach korzystających z powyższego modemu od powyższego operatora, tak więc wydaje mi się że problem tkwi w samym telewizorze.

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

Zrób tak:

1) Odłączenia uprzednio wyłączonego odbiornika od zasilania na okres ok. 5-10 minut, po czym należy go podłączyć ponownie.

2) Kilkukrotnego odświeżenia zawartości internetowej.

3) Przeprowadzeniu resetu do ustawień fabrycznych.

Powinno działać.

Jak zdechnie to (U mnie tak było po 2 dniach):

Wyczyścić cookie w przegląderce - Po przejściu do przeglądarki, na pilocie należy nacisnąć przycisk "OPTIONS", a następnie przejść do zakładki Ustawienia przeglądarki - Usuń pliki cookies

 

Powyższe zalecenia otrzymałem od Wsparcia (Jak narazie działa, mam nadzieję że nie zapeszam). Podziękowanie dla Wsparcia.

profile.country.PL.title
Artur_Boguslawski
Użytkownik

No i "zdechło" te same objawy. NF nie działa. Mam wrażenie, że problem pojawia się przy problemach z WiFi w TV. U mnie wrócił gdy TV nie podłączył się z sieci po włączeniu.

Po ponownym uruchomieniu już było po zabawie mimo że połączenie Internetowe działa.