Podziel się wrażeniami!
Witam,
Od około dwóch tygodni nie da się korzystać na tym TV z aplikacji Netflix.
Film się "buforuje" losowo od 5 do 99% nieraz startuje na 1-2 sek. i aplikacja się wyłącza.
Niezależnie czy robię wznów czy od początku lub nowy film.
Wcześniej nie było żadnych problemów.
Inne aplikacje np: YouTube, PLAYER, IPLA, TVP działają bez problemów.
Jak rozwiązać problem?
Co sprawdziłem:
1. Reset do ustawień fabrycznych nic nie dał.
2. Zmiana Routera - nic nie dała.
3. Sprawdzenie połączeń w aplikacji TV do serwerów Netflixa - bez błędów.
4. Oprogramowanie TV najnowsze dostępne.
5. Zawartość internetowa odświeżona.
Więc o co (...) chodzi? Tym bardziej, że na drugim TV KDL-32WD750 w tej samej sieci wszystko działa bez problemów.
Witam,
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w telewizorze. W tym celu przejdź do przeglądarki internetowej (oznaczonej logotypem niebieskiej kuli ziemskiej z trzema literami "W" wewnątrz), a następnie naciśnij przycisk "OPTIONS" na pilocie. Po wyświetleniu się ustawień aplikacji, wybieramy opcję Ustawienia przeglądarki - Usuń pliki coookies. Po przeprowadzeniu tej czynności odłącz uprzednio wyłączony telewizor od zasilania na okres ok. 5 minut.
Jak nie pomoże daj znać przekieruję dalej sprawę do supportu.
Pozdrawiam
Dopiero teraz mogłem przetestować rozwiązanie, ale wygląda na to że pomogło.
Dam znać do końca tego tygodnia czy "poprawa" jest stabilna i błąd nie występuje ponownie.
Dziękuję 🙂
No i dzisiej "zdechło" te same objawy.
Aplikacja się ładuje, wybierasz film, zaczyna ładować... film "startuje" i po 1-2sek. aplikacja się restartuje.
Pozostałe aplikacje działają bez problemów.
Załaduj ponownie - nic nie daje.
Witam,
Oczekuj maila od supportu.
Pozdrawiam
Witam.
Mam ten sam problem, jak powyżej. Żadne starania nie pomagają, odłaczenie od prądu, resety, wyczyszczenie historii, zasadzenie magicznej fasoli i rytułały szamana z plemienia Puelcze nie pomagają. Filmy ładuja się od 1 do 10% i netflix sięwyłacza, lub od 1 do 10% przeskok na 60 naspnie na 99% film się włącza na 2-3 sekunfdy i się wyłącza.
Serwis, walczy z problemem 🙂
Dostał odemnie dużo szczegółowych informacji w temacie.
Zostaje tylko czekać na poprawkę. Myślałem, że to problem Routera. Jaki masz model? Ja Asus 1300+.
Walczą już od miesiąca, patrząc na to kiedy założyłeś temat postu. Widziałem podobne tematy, z tym samym problemem, ale na innych telewizorach sony i tam ludzie nie doczekali się rozwiązania problemu, pomimo że czekają już kilka miesięcy.
Co do routera, na początku miałem dekoder horizon (UPC), który służył jako router. Teraz mam compal connect box, również od upc.
Dodam jeszcze że netflix śmiga bez zarzutu na innych urządzeniach korzystających z powyższego modemu od powyższego operatora, tak więc wydaje mi się że problem tkwi w samym telewizorze.
Zrób tak:
1) Odłączenia uprzednio wyłączonego odbiornika od zasilania na okres ok. 5-10 minut, po czym należy go podłączyć ponownie.
2) Kilkukrotnego odświeżenia zawartości internetowej.
3) Przeprowadzeniu resetu do ustawień fabrycznych.
Powinno działać.
Jak zdechnie to (U mnie tak było po 2 dniach):
Wyczyścić cookie w przegląderce - Po przejściu do przeglądarki, na pilocie należy nacisnąć przycisk "OPTIONS", a następnie przejść do zakładki Ustawienia przeglądarki - Usuń pliki cookies
Powyższe zalecenia otrzymałem od Wsparcia (Jak narazie działa, mam nadzieję że nie zapeszam). Podziękowanie dla Wsparcia.
No i "zdechło" te same objawy. NF nie działa. Mam wrażenie, że problem pojawia się przy problemach z WiFi w TV. U mnie wrócił gdy TV nie podłączył się z sieci po włączeniu.
Po ponownym uruchomieniu już było po zabawie mimo że połączenie Internetowe działa.