Podziel się wrażeniami!
Witam,
Od około dwóch tygodni nie da się korzystać na tym TV z aplikacji Netflix.
Film się "buforuje" losowo od 5 do 99% nieraz startuje na 1-2 sek. i aplikacja się wyłącza.
Niezależnie czy robię wznów czy od początku lub nowy film.
Wcześniej nie było żadnych problemów.
Inne aplikacje np: YouTube, PLAYER, IPLA, TVP działają bez problemów.
Jak rozwiązać problem?
Co sprawdziłem:
1. Reset do ustawień fabrycznych nic nie dał.
2. Zmiana Routera - nic nie dała.
3. Sprawdzenie połączeń w aplikacji TV do serwerów Netflixa - bez błędów.
4. Oprogramowanie TV najnowsze dostępne.
5. Zawartość internetowa odświeżona.
Więc o co (...) chodzi? Tym bardziej, że na drugim TV KDL-32WD750 w tej samej sieci wszystko działa bez problemów.
Serwis zapewnia mnie, że szuka przyczyny problemu...
Oczywiście należy docenić starania ale tempo jest... i zaczynam powolutku tracić zaufanie do Marki TV.
Witam,
Niestety ten sam problem pojawił się na telewizorze Sony kdl 47w805a. Wcześniej aplikacja działała bez problemu, w ostatni czasie nie zmieniałem modemu ani dostawcy internetu. Rozwiązania proponowane na poprzedniej stronie niestety nie pomagają. Jest jakaś szansa, że aplikacja zacznie działać? Ostatnie posty są sprzed 4 tygodni, ale rozwiązania nadal nie widać. Proszę o pomoc.
Widzę że nie tylko mnie dopadł ten sam problem. Z całą pewnością jest to ostatni produkt Sony na jaki wydałem choćby złotówkę, na początku nie działa screen mirror z samsungiem .... teraz od tygodnia nie działa netflix jednym słowem BADZIEW !!!! Jakoś mocno się nie dziwie że ta zakochana w sobie firma upada...
Artur, mamy informację, że otrzymałeś drogą mailową odpowiedź z supportu. Czy udało się rozwiązać problem? Skierowałam ten problem jeszcze raz do odpowiedniego działu z prośbą o ustosunkowanie się.
Szanowny Panie,
dziękuję za odpowiedź i informację.
Bardzo mi przykro, ale nie otrzymaliśmy żadnych nowych informacji od inżynierów Sony, w związku z czym prosiłabym o jeszcze trochę cierpliwości.
Z wyrazami szacunku,
(...)
SONY SUPPORT TEAM z dnia 04-09-2019r.
Niestety problem jest znany i został przekazany do działu technicznego, jednak rozwiązania nadal nie ma.
Poniżej kilka wskazówek jeszcze raz:
1. Należy uruchomić przeglądarkę internetową.
2. Wybrać zakładkę — Opcje.
3. Wybrać-Ustawienia przeglądarki.
4. Następnie należy zaznaczyć — Usuń wszystkie pliki cookie — ciasteczka.
Proszę jeszcze pamiętać o odświeżeniu zawartości internetowej w ustawieniach sieci.
Proszę o zapoznanie się z poniższym linkiem:
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/articles/00059762
Proszę także zwrócić uwagę na poniższe informacje:
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/articles/00011025
Pozdrawiam,
Barbara_K
No ale jest tylko mały problem... 😡
To po prostu nie działa na tym TV.
czy te ********** dały sobie radę z problemem ??? czy dalej udaję ******, że nie potrafią ??? wg mnie to celowe działanie aby kupić nowy telewizor... tylko kretyni nie zdają sobie spray że już nikt po takich problemach tego BADZIEWIA nie kupi !!! Ktoś mądry kiedyś napisał że PYCHA KROCZY PRZED UPADKIEM... choć ja bym zmodyfikował "***** i niekompetencja"...
Powód edycji: post zawierał słowa, które mogły urazić pozostałych użytkowników strony.
Hmm,
Myślę, że rzucanie błotem nic nie pomoże... może troszkę poprawi nastrój...?
Sam mocno jestem rozczarowany podejściem firmy Sony do problemu. Korzystam z TV tej firmy (mam 3) od wielu lat i jak do "teraz" nie było problemów lub zgłoszone usterki zostały usunięte.
Cóż ale zawsze musi być ten pierwszy raz.
Po prostu zmieniając TV będę się również rozglądał za ofertą konkurencji.
Zdaję sobie sprawę, że każdym oprogramowaniu były / są / będą błędy jednak szybkość ich usunięcia jest dla użytkownika kluczowa.
A jak na razie Support rekordów szybkości działania w tym przypadku nie pobił.
Osobiście nic nie zmieniałem w ustawieniach mojej sieci i TV a "N" raz działa raz nie. I zupełnie nie znam przyczyny. TV jest na stałe podpięty do sieci 5G.
FV oststnie dostępne.
Nie czyszczę Cookies, po prostu działa lub nie... Więc zawsze zostaje ten smaczek ryzyka 😉
Miałem podobny problem z NETFLIXEM i pomogła zmiana protokołu TCP/IP .Skontaktuj się z dostawcą internetu, niech Ci ustawi protokół TCP/IP na v2 czy jakoś tak (w każdym razie na prostszy).
W UPC zrobili mi to zdalnie chyba nawet przez Chat i konsultant od razu wiedział w czym tkwi problem.