Podziel się wrażeniami!
Witam,
Od około dwóch tygodni nie da się korzystać na tym TV z aplikacji Netflix.
Film się "buforuje" losowo od 5 do 99% nieraz startuje na 1-2 sek. i aplikacja się wyłącza.
Niezależnie czy robię wznów czy od początku lub nowy film.
Wcześniej nie było żadnych problemów.
Inne aplikacje np: YouTube, PLAYER, IPLA, TVP działają bez problemów.
Jak rozwiązać problem?
Co sprawdziłem:
1. Reset do ustawień fabrycznych nic nie dał.
2. Zmiana Routera - nic nie dała.
3. Sprawdzenie połączeń w aplikacji TV do serwerów Netflixa - bez błędów.
4. Oprogramowanie TV najnowsze dostępne.
5. Zawartość internetowa odświeżona.
Więc o co (...) chodzi? Tym bardziej, że na drugim TV KDL-32WD750 w tej samej sieci wszystko działa bez problemów.
A odnośnie supportu- nie wiem czy Twój TV to Android czy ten badziewiasty Smart od sony, ale nie licz na wiele. Ja kupiłem SMART TV, który oprócz YT i Netflixa nie obsługuje niczego bo SONY niczego nie wspiera.
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z firmą Sony.
Uprzejmie informujemy, że otrzymaliśmy informację, iż właściciel aplikacji Netflix wprowadził stosowne zmiany w samej aplikacji.
Wspomniane zmiany powinny rozwiązać zgłoszony problem, a sama aplikacja powinna działać bez zarzutu.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
Z wyrazami szacunku,
(...)
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.pl/support/pl
Na angielskich forach ludzie pisza ze w kontakcie z firma Netflix pracownik wsparcia technicznego powiedzial ze Netflix zniknie z TV sONY od 1szego grudnia. Jesli to prawda to gratuluje sony
Witaj @tadeo77
Skonsultowałam to z naszym Supportem i mogę potwierdzić, że ze swojej strony nie posiadamy żadnych informacji, aby aplikacja Netflix przestała być wspierana na telewizorach z serii KDL-48W605B. Jeżeli firma Netflix zadecyduje, że przestanie wspierać aplikację na danym urządzeniu, nie jesteśmy w stanie nic zrobić w tej kwestii, ponieważ jest to zewnętrzna firma.
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Aplikacja została zaktualizowana i jak na razie działa bez problemów. Mam nadzieję, że nie wykrakałem.