Podziel się wrażeniami!
Po 27 miesiącach pojawiły się białe paski. Aktualizację zrobiłem wtyczki, kable sprawdziłem. Co może być przyczyną?
Sugerujemy kontakt z naszym wsparciem technicznym: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
@Lande84 zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:
Zalecam wykonanie podstawowych resetów, czyli odłączenie telewizora od prądu na minimum 5 minut, a w przypadku dalszego występowania problemu proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych, ponieważ na podstawie zdjęcia wnioskuję, że istnieje możliwość wejścia do menu. Jeśli po wykonaniu powyższych resetów problem nie zostanie wyeliminowany to konieczna jest naprawa telewizora:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
Pozdrawiam