Podziel się wrażeniami!
Telewizor KDL-49XE7005 ma aktualne oprogramowanie, spędził 30 dni w serwisie, gdzie w ramach tak zwanej naprawy zostały przywrócono ustawienia fabryczne i od powrotu z serwisu już pięciokrotnie zawiesił się, a czterokrotnie telewizora nie można było włączyć. Po prostu telewizor w pewnym momencie przestaje reagować na polecenia pilota lub w ogóle nie można go włączyć. Jak widać przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie pomogło, pobyt w serwisie również, a support Sony uważa, że telewizor nie posiada żadnej usterki. Więc dlaczego się zawiesza lub nie włącza? W takich sytuacjach pomaga jedynie wyjęcie wtyczki z kontaktu. Przeglądając forum można zauważyć, że użytkownicy linii telewizorów XE7005 często zmagają się z tym problemem. Jak to rozumieć? Sony wypuszcza wadliwe telewizory i uznaje to za standard? Co zrobić, by telewizor w końcu przestał się zawieszać lub włączął się zawsze, gdy chcę go włączyć.
Sugerujemy kontakt z Biurem Obsługi Klienta i prośbę o ponowne rozpatrzenie sprawy. Serwis powinien się temu przyjrzeć raz jeszcze
Witam,
Zgosiłęm sprawę do supportu - oto ich odpowiedź:
To zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego wraz z zapytaniem o listę kanałów ulubionych (pod numerem sprawy 16792892, 31015). Proszę poprosić klienta o cierpliwość, wszystkie trzy zgłoszenie zostaną skonsultowane, a odpowiedzi zostaną przekazane niebawem.
Pozdrawiam
Częściej teraz występuje problem z uruchomieniem telewizora niż z jego zawieszaniem. Ja sobie jakoś z tym radzę, ale starsza osoba gorzej sobie z tym poradzi ponieważ po wyjęciu wtyczki z kontaktu i uruchomieniu telewizora, telewizor przełącza się na ogólnego satelitę zawsze na kanał 101. Powrót do właściwych ustawień mojej mamie np. która ma prawie 70 lat sprawia dużo trudności.
Według mojego myślenia, kupiłeś telewizor sprawny, jest na gwarancji , więc ma być sprawny w 100 % , czyli ponownie do serwisu, aż wymienią na nowy egzemplarz.
Pewnie masz racje, ale support uważa, że telewizor jest sprawny ponieważ serwis nie wykrył żadnych nieprawidłowości. Poza tym nie uśmiecha mi się ponownie oddawać telewizor na 30 dni w celu ... przywrócenia ustawień fabrycznych. Nie ma reguły kiedy telewizor nie chce się włączyć, więc diagnoza tego problemu w serwisie może okazać się problematyczna. Serwis ma do mnie jakies 140km i przyjeżdża do mojego miasta raz w tygodniu, więc nie przyjedzie akurat wtedy, gdy awaria nastąpiła. Wg mnie jest to problem softowy, choć mogę się mylić, a przecież Sony w swojej wspaniałomyślności nie daje gwarancji na oprogramowanie.
Ja mam 49XE9005 i po miesiącu teraz juz dwa razy się sam włączył z rana o 6
Nadal żadnych wieści? Dziś po przywróceniu Ustawień fabrycznych (nie działał Youtube) telewizor przy konfiguracji ulubionych uwaga: zawiesił się 14 razy i 4 razy się zrestartował! Oszaleć można. Niby nowy telewizor, a działa jak chce, jak nie chce to nie działa. Włącza się jak chce, zawiesza się kiedy chce. W życiu nie mieliśmy telewizora, który miałby takie fanaberie. Co ja mam z tym zrobić? Support definitywnie odrzuca moje reklamacje i nie chce mi naprawić telewizora, wymienić, czy zrobić cokolwiek by działal jak należy.