Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry,
Po kliknięciu w przycisk lub wybraniu za pomocą pilota ikony serwisu Sony Entertainment Network (SEN) otrzymuję informację "Niedostępny".
Nigdy nie rejestrowałem się w żadnych usługach SEN - przez to menu miałem po prostu dostęp do Netflixa.
Resetowałem telewizor do ustawień fabrycznych - nie pomaga.
Połączenie internetowe jest ok - YT działa normalnie.
Poproszę o poradę 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Sony Bravia KDL-50W685A
edit:
Dziękuję za zainteresowanie.
Problemem był haker, który włamał się na mój router i zmienił adresy.
Witam,
podaj proszę model telewizora, który posiadasz.
Pozdrawiam
Witam. Mam dokładnie ten sam problem. Czy mogłabym prosić o pomoc?
Ten sam problem, telewizor KDL-42W655A.
Na Infolinii powiedziano mi, ze telewizor jest z 2013 roku i niestety ale funkcja SEN nie będzie już obsługiwana i została wylaczona. Można połączyć się przez inny sprzęt z telewizorem i wtedy odpalić aplikacje, która się chce. Rozwianie tragedia. No można sobie kupić nowy sprzęt a kilka tysięcy. tylko po co jak ten działa świetnie? Management sony się nie popisał!
No to odpowiedzi supportu są uzależnione od tego kto podniesie słuchawkę, mnie powiedziano że sami nie wiedzą co się dzieje z aplikacją SEN i jak tylko się uporają to dostanę informację na email. Poczekamy zobaczymy.
Dzień dobry,
mam ten sam problem od czwartku. Coś się u Panów zmieniło? Próbowałam wszystkiego, przywracałam do ustawień fabrycznych. Infolinia to jakiś żart. Na maile brak odpowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie
Nic się nie zmieniło. Ja loguję się do netflixa na telefonie czy tablecie i pozostając na stronie głównej nie wchodząc w żaden film klikam ekranik wyślij do, następnie wybieram tv wtedy pokazuje mi się strona główna netflixa na telewizorze, wychodzę z netflixa na telefonie wyłączam telefon i na telewizorze wszystko działa normalnie tak jak by aplikacja była na telewizorze, mój to KDL-42W655A.
U mnie podobnie czy problem się rozwiązał? Co zrobić?