- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Po kliknięciu w przycisk lub wybraniu za pomocą pilota ikony serwisu Sony Entertainment Network (SEN) otrzymuję informację "Niedostępny".
Nigdy nie rejestrowałem się w żadnych usługach SEN - przez to menu miałem po prostu dostęp do Netflixa.
Resetowałem telewizor do ustawień fabrycznych - nie pomaga.
Połączenie internetowe jest ok - YT działa normalnie.
Poproszę o poradę 🙂
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Zaakceptowane rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sony Bravia KDL-50W685A
edit:
Dziękuję za zainteresowanie.
Problemem był haker, który włamał się na mój router i zmienił adresy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
podaj proszę model telewizora, który posiadasz.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Mam dokładnie ten sam problem. Czy mogłabym prosić o pomoc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ten sam problem, telewizor KDL-42W655A.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na Infolinii powiedziano mi, ze telewizor jest z 2013 roku i niestety ale funkcja SEN nie będzie już obsługiwana i została wylaczona. Można połączyć się przez inny sprzęt z telewizorem i wtedy odpalić aplikacje, która się chce. Rozwianie tragedia. No można sobie kupić nowy sprzęt a kilka tysięcy. tylko po co jak ten działa świetnie? Management sony się nie popisał!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No to odpowiedzi supportu są uzależnione od tego kto podniesie słuchawkę, mnie powiedziano że sami nie wiedzą co się dzieje z aplikacją SEN i jak tylko się uporają to dostanę informację na email. Poczekamy zobaczymy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
mam ten sam problem od czwartku. Coś się u Panów zmieniło? Próbowałam wszystkiego, przywracałam do ustawień fabrycznych. Infolinia to jakiś żart. Na maile brak odpowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic się nie zmieniło. Ja loguję się do netflixa na telefonie czy tablecie i pozostając na stronie głównej nie wchodząc w żaden film klikam ekranik wyślij do, następnie wybieram tv wtedy pokazuje mi się strona główna netflixa na telewizorze, wychodzę z netflixa na telefonie wyłączam telefon i na telewizorze wszystko działa normalnie tak jak by aplikacja była na telewizorze, mój to KDL-42W655A.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie podobnie czy problem się rozwiązał? Co zrobić?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »