anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KDL-50WF660 soft v8.464 znikające połączenia WiFi oraz LAN

profile.country.PL.title
Rubidium
Poszukiwacz

KDL-50WF660 soft v8.464 znikające połączenia WiFi oraz LAN

Od kilku tygodni zaczęły znikać połączenia sieciowe LAN oraz WiFi.

TV nie może wyszukać sieci. Próba połączenia przez podanie na sztywno adresu iP oraz danych sieci WiFi czasami pomaga ale po kilku dniach użytkowania gubi na nowo - często w trakcie oglądania np NETFLIX-a.

Tak samo zachowuje się po zmianie portów w ruterze (ORANGE światłowód), zmianie kanału WiFi, oraz nie widać różnicy przy próbie logowania do innego rotera - testowo z LTE.

Czasami pomaga restart telewizora przez całkowite chwilowe odłączenie zasilania.

Tagi (3)
4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

spróbuj jeszcze otworzyć przeglądarkę i wyczyścić cookies. Jeśli to nie pomoże, przywróć ustawienia fabryczne w telewizorze.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Rubidium
Poszukiwacz

Przeglądarki nie można otworzyć gdy nie ma połączenia z siecią.

Reset do ustawień fabrycznych pomógł tylko na chwilę.

Połączenie kablowe - TV nie wykrywa, pomimo tego że testowo na tym samym kablu podłączam inne urządzenia, które wykrywają połączenie i internet na nich działa.

Połączenie WiFi - działało tylko jakiś czas. Na końcu mam komunikat - urządzenie bezprzewodowe w TV - niedostępne.

Jednym słowem - Smart TV straciło zdolność komunikacji ze światem i stało się zwykłym TV.

Netflix-a i Youtube-a mogę oglądać tylko po podłączeniu playera czy jakiegoś komputera.

Edytuję nie chcąc generować niepotrzebnych postów.

Po restarcie telewizora, wpisaniu nowych parametrów odnalezionej sieci WiFi , uruchomieniu serwisu Netflix, po obejrzeniu kilku minut filmu - telewizor sam się zrestartował (pojawiło się logo powitalne SONY) ale już bez możliwości połączenia się z internetem - jakąkolwiek siecią.

Komunikat: "urządzenie bezprzewodowe w TV: niedostępne"

profile.country.PL.title
Rubidium
Poszukiwacz

Większego kiczu jak ten telewizor to nie widziałem !!!

Pół roku po naprawie gwarancyjnej - wymianie płyty głównej (sic!) ponawiają się te same problemy.

Zniknęła możliwość pracy po WiFi, przestały działać wejścia HDMI .

Aktualizacja softu do v8.602 owszem - ale to nie ma nic wspólnego z fizycznymi awariami wbudowanego sprzętu.

Podłączyłem zupełnie nowy sprzęt odtwarzający tuner ORANGE oraz wszelkiej maści odtwarzacze, komputer.

Wszystko to bez problemu funkcjonuje z jakimkolwiek innym TV oraz zwykłymi monitorami komputerowymi ...

Nie mam zamiaru być skazanym na wbudowanego Netflixa czy Youtube ...

Tagi (1)
profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Polecam kontakt bezpośrednio z naszym zespołem pomocy technicznej, telefonicznie (+48 223060694) lub poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics?cat=televisions-projectors&cpin...