Podziel się wrażeniami!
Ostatnio zakupiłem sobie amplituner kina domowego Yamaha. Po podłączeniu telewizora poprzez HDMI z ARC wszystko działa oprócz dźwięku z aplikacji netflix jeśli jest on w formacie DD 2.0, otóż amplituner prawidłowo widzi format DD 2.0 ale dźwięk jest na minimalnym poziomie, muszę kino wykręcić na maksa żeby cokolwiek usłyszeć. Z dźwiękeim DD 5.1 nie ma problemu jest on na normalnym poziomie jednak z DD 2.0 nie da się korzystać. Support netflixa zasugerował, że to jednak z tv coś jest nie tak. Bo żadna podmiana kabla na lepszy ani zamiana kierunków itd. nie pomogła.
No i od razu dziękuję za rady typu to korzystaj z 5.1 ponieważ akurat problem leży w filmach z lektorem, który jest tylko w wersji 2.0 na netflixie.
Polecamy zgłosić ten problem poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Dział Obsługi Klienta skontaktuje się by rozwiązać problem.
Pozdrawiamy,
Zespół Sony