Podziel się wrażeniami!
Witam,
Od jakiegoś czasu dość często podczas buforowania wyłącza aplikację netflix. Da się jakoś wyczyścić jej pamięć podręczną?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Dzień dobry, @Tomghar
Otrzymaliśmy następującą odpowiedź z Sony Support:
------
W rozwiązaniu występującej niedogodności faktycznie może pomóc wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku. Aby przeprowadzić tą procedurę, należy uruchomić przeglądarkę internetową (niebieska kula ziemska z trzema literani "W" w środku), a następnie nacisnąć przycisk "OPTIONS" na pilocie. Rozsunie się wówczas lista, z której należy wybrać "Ustawienia przeglądarki", a następnie opcję "Usuń pliki cookie". Po przeprowadzeniu czyszczenia pamięci podręcznej, zaleca się odłączenie uprzednio wyłączonego odbiornika od zasilania na okres ok. 5 minut.
W przypadku, gdy powyższy reset nie przyniesie zamierzonych rezultatów, w pierwszej kolejności zaleciłbym sprawdzenie, czy w telewizorze została zainstalowana najnowsza wersja oprogramowania PKG3.004. Jeżeli jest ona niższa, należałoby zainstalować aktualizację, którą można pobrać na stronie https://bit.ly/2vQCPP8 .
Jeżeli żadne z powyższych wskazówek nie przyniosą rozwiązania występującej niedogodności, w tej sytuacji pozostaje przywrócenie ustawień fabrycznych w odbiorniku.
----------
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Dzień dobry, @Tomghar
Otrzymaliśmy następującą odpowiedź z Sony Support:
------
W rozwiązaniu występującej niedogodności faktycznie może pomóc wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku. Aby przeprowadzić tą procedurę, należy uruchomić przeglądarkę internetową (niebieska kula ziemska z trzema literani "W" w środku), a następnie nacisnąć przycisk "OPTIONS" na pilocie. Rozsunie się wówczas lista, z której należy wybrać "Ustawienia przeglądarki", a następnie opcję "Usuń pliki cookie". Po przeprowadzeniu czyszczenia pamięci podręcznej, zaleca się odłączenie uprzednio wyłączonego odbiornika od zasilania na okres ok. 5 minut.
W przypadku, gdy powyższy reset nie przyniesie zamierzonych rezultatów, w pierwszej kolejności zaleciłbym sprawdzenie, czy w telewizorze została zainstalowana najnowsza wersja oprogramowania PKG3.004. Jeżeli jest ona niższa, należałoby zainstalować aktualizację, którą można pobrać na stronie https://bit.ly/2vQCPP8 .
Jeżeli żadne z powyższych wskazówek nie przyniosą rozwiązania występującej niedogodności, w tej sytuacji pozostaje przywrócenie ustawień fabrycznych w odbiorniku.
----------
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Dziękuję serdecznie za szybką odpowiedź. W miedzyczasie doszedłem jeszcze do wniosku ze skoro jak juz raz ruszy odtwarzanie bez wyrzucenia do programu telewizyjnego to do nastepnego uruchomienia aplikacji jest praktycznie działanie bezproblemowe. Tak jak by aplikacja na poczatku niby byla uruchomiona ale nie gotowa do buforowania. Teraz robie tak: włączam netflix i czekam z 2 minuty przed startem filmu i o dziwo częstotliwość niepożądanych zachowań aplikacji spadła znacząco. Wręcz akcpeptowalnie.