Podziel się wrażeniami!
telewizor kupiony w pazdzierniku tego roku. Wymienilem ze starego 55HX820. Nie zalezalo mi na 4K wiec wybralem ten model sadzac, ze 5 lat od poprzedniego mojego modelu technologia poszla do przodu. Jakiez bylo i jest moje rozczarowanie tym urzadzeniem. Ilosc wad technologii LED na cm2 obrazu jest przerazajaca. DSE/banding (screen uniformity) jak zwał tak zwał jest tak irytujaca, ze przestalem ogladac telewizje. Po zgloszeniu do serwisu PRAM sc okazalo sie, ze dzialaja oni w sposob mega amatorski. Przyjechaly dwie osoby i mikro aparacikiem robili zdjecia kolorowych obrazow ze swojego USB. Zdjecia dodam obrazu statycznego. Nie mieli podstawowej wiedzy nt tego modelu i wad technologii. NIe mieli oprogramowania, ktore chociaz sprawialoby wrazenie profesjonalnosci. W rozmowe te osoby stwierdzily, ze widza problem i nawet zaproponowali nagranie wideo. Dzien pozniej okazalo sie, ze sprawa zostala zamknieta z dopiskiem problem nie wystepuje! Wpienilo mnie to bardzo wiec zalozylem spraw w Customer Service Polska. Tutaj amatorka poszla dalej. Sprawe ponoc badano kilkakrotnie na podstawie zdjec powyzszego serwisu mimo, ze kilkanascie razy pisalem, ze sprawa byla zle zbadana, material zle pobrany i domagam sie wizyty fachowca... CS kilka razy sugerowal, ze nie mam prawa niczego żądać bo DSE w tych modelach jest i koniec. Jednoczesnie obalili teze PRAM sc. Co i tak nie zaowocowalo wyjasnieniem sprawy ponownie i nie zostal poprawiony opis zamkniecia sprawy na tym mi dosc zalezy idac do sadu. Wg serwisu probelmu nie ma wg CS jest wszedzie i mam sie cieszyc, ze w ogole mam jakis obraz. Ogolnie mowiac ten sprzet to kompletny badziew, warszawski serwis Sony to amatorka a CS jest bezczelne i do niczego nie pomocne. Bardzo nie polecam tego modelu (KDL 65W855C) nikomu kto oglada pilke nozna, filmy z jasnymi scenami (moze sa jakies z samymi ciemnymi) i gra na konsoli. A kontakt z jednostkami, ktore powinny choc troche pomoc to farsa i szarpanie nerwow. Nawet nie chca podac kontaktow do eskalacji sprawy. Sony all baloney!
Słusznie Pan postapił - rozpatrywaniem takich spraw zajmuję się Dział Obsługi Klienta Sony i tam należy również kierować wszelkie skargi, zażalenia czy reklamacje odnoście rozpatrywanych spraw, poosiadają oni również odpowiednie procedury eskalacyjne. Forum Sony nie jest miejscem do tego przeznaczonym.
Elektronika użytkowa ma prawo ulegać usterkom, zarówno nabytym jak i fabrycznym. W związku z takimi problemamy każda z firm i każdy dytrybutor sprzętu posiada właśnie serwisy czy Działy Obsługi Klienta. Gdyby problemy nie występowały, owe jednostki nie byłyby tworzone.
Pozdrawiamy, zespół Sony.
Witaj jorgusw,
Sprawdziłam to jeszcze z odpowiednim działem obslugi i niestety, ponieważ telewizor został zweryfikowany zarówno przez autoryzowany serwis oraz dział techniczny i obydwu przypadkach decyzja była negatywna dla klienta, telewizor jest "zgodny ze specyfikacją producenta". Jedyne co pozostaje to ponownie, samodzielnie umówić wizytę serwisanta w serwisie PRAM w celu ponownej weryfikacji zgłoszenia (uw. rejonizacja - nie można skorzystać z usług innego serwisu w ramach gwarancji).
Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka_J
Bardzo dobrze, że pisze o tym na forum. Niech potencjalni klienci mają wiedzę jakie problemy mogą ich spotkać. Gdyby SONY w zadowalający sposób reagowało na problemy z telewizorami, to nikt nie pisał by skarg i zażaleń.
Witam,
u mnie dokładnie to samo, dse, banding, mura. Zdecydowanie nie polecam tego modelu. Oglądanie piłki nożnej - tragedia, jasne tło - tragedia, ciemne pasy na całym ekranie. Reklamacja do sony - przyjechał serwisant, również widział wadę, zrobił pomiary, odpowiedź: efekt widoczny na ekranie nie różni się od innych egzemplarzy tego modelu, jak rozumiem wszystkie są jednakowo słabe, więc i mój jako beznadziejny jest OK. Zatem reklamacja do sklepu, znowu serwisant i ta sama opinia. Złożyłem w związku z tym wniosek do Recznika Konsumentów, odpowiedź ze sklepu - wszystko jest OK i przytoczenie opinii z serwisu. Do sądu już chyba nie pójdę.
Generalnie sądziłem, że sony to jakość, nic bardziej mylnego, szajs jakich mało i to za niemałą kasę. Nigdy więcej tej firmy. Szczerze odradzam.
Walcze z tym tematem od miesiaca (potworny banding), poczatkowo dwukrotnie zglaszalem sprawe bezposrednio w sony, za kazdym razem mnie zbywano, ze technologia LCD tak ma itd, swoja droga na kazde moje wyslane zapytanie mailowe dostawalem ta sama regulke obojetnie jak pytania bym nie zadal(moze maja automat) , za 3 razem w koncu przebilem sie do dzialu technicznego gdzie sklasyfikowali moj tv do obejrzenia na zywo, przyslali smutnego Pana z aparacikiem, ktory stwierdzil ze widzi problem ale ze powinienem sie cieszyc, bo widzial gorsze egzemplarze i dla niego sprawa jest zamknieta, delikatnie mowiac rozmowa zakonczyla sie nie milo. Udezylem za tem do sklepu powolujac sie na rekojmie zarzadalem wymiany tv na inny egzemplarz, sklep sprawe wyslal do tego samego serwisu, zabrali tv i wyslali do centrali. Napisze nie bawem jak sprawa sie zakonczy, tv mial cieszyc a sprawil ze przestalem ogladac TV.
walczylem przez dwa miesiace i sie udalo. Mialem doklanie takie same przejscia. Dostawalem informacje, ze tak ma byc, ze jest to dopuszczalne itp. okolo polowy grudnia po moim nastym mejlu dostalem odpowiedz o tym, ze firma Sony telewizor zabierze i zwroci pieniadze. Takze proponuje walczyc bo model jest totalnie nieudany wrecz odbiera ochote na ogladanie czegokolwiek.
pozdrawiam
do kogo pisac, do sony czy do sklepu? Sony w najlepszym razie ponownie przysle serwis, swoj serwis by stwierdzil ze tv jest tak samo beznadziejny jak inne egzemplarze wiec wszystko OK. Sklep zaslania sie tym samym serwisem, wiec wracam do punktu wyscia. W zasadzie sad to chyba moja ostatnia opcja....
pozdrawiam
customersupport.pl@eu.sony.com <customersupport.pl@eu.sony.com>
pozdrawiam
Forum Sony nie jest miejscem do tego przeznaczonym.
Właśnie Forum Sony jest idealnym miejscem na tego typu dyskuje. Dla mnie sukcesem będzie jak chociaż jedna osoba dowie się, jakie problemy mają te telewizory i być może zrezygnuje z zakupu. Dla was to kolejne dolary, a dla klienta wkurzanie się co wieczór jak patrzy na narożniki telewizora, które świecą mocniej niż dwa, trzy razy tańsze "niemarkowe buble".