Podziel się wrażeniami!
Witam
Od paru dni mam problem z połączeniem bezprzewodowym. Mianowicie gdy dawałem internetowe wideo to wyskakiwał błąd połączenia. Tv podłączyłem przewodowo i wszystko jest ok widzi iple tvp itp ogólnie wszystkie treści z internetowego wideo. Jak teraz dam konfigurację i połącz bezprzewodowo to wyskakuje "Błąd systemu skontaktuj się z firmą Sony". Czy padła mi bezprzewodowa karta sieciowa w TV? Kurdę wiem że być może reset do ustawień fabrycznych by pomógł ale Tv mam skalibrowany i ustawiony idealnie juz 3 lata. Czy jest jakiś inny sposób na sprawdzenie karty sieciowej w TV ?? Jeszcze jedno , przed awarią karty sieciowej TV nieraz podczasz oglądania treści internetowych lub rozmowy przez Skype przywiesił się i robił restart.
Z góry dziękuję za pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witamy,
o wsparcie w udzieleniu odpowiedzi poprosiliśmy kolegów z działu technicznego. Postaramy się możliwie szybko wrócić z odpowiedzią.
Pozdrawiamy
Zespół Sony