- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Komunikat HDMI
Witam,
Mam drażniący problem z ciągłym wyskakiwaniem komunikatu telewizora (Sony KD-49XE7***) o podłączeniu HDMI i rozdzielczości.
Telewizor mam podłączony do komputera stacjonarnego, komunikat pojawia się za każdym razem gdy leci następny klip na YouTube (bądź nawet przy normalnym użytkowaniu - korzystaniu z przeglądarki internetowej), nie ważne czy jest full screen czy działa w tle.
Sprawdzałem na różnych wejściach HDMI oraz różnych kabli HDMI
PC:
Win 10
Intel UHD620
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
TV rzeczywiście przed podłączeniem stacjonarki miał aktualizację, przed stacjonarką podłączony był laptop ale z windows 78 nic takiego się nie działo (teraz też się nie dzieję), specjalnie przyniosłem z pracy laptopa z windows 10 żeby sprawdzić - także nie ma problemu.
Nowego PC już na 3 razy formatowałem instalowałem różne sterowniki itp.
A jeśli chodzi o TV to ustawienia wyglądają tak(nie robiłem wszystkich możliwości - bo albo nie mają znaczenia albo są nieaktyne):
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak patrzę to masz to samo,co ja miałem po pierwszej aktualizacji,wyskakuje stare menu,fajnie by było,żeby ktoś się odezwał,kto ma taki sam tv.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Fajnie by było gdyby @SupportSONY był choć trochę pomocny, a nie odbijał tylko piłkę. Przed zakupem telewizora od Sony wiele opinii czytałem na temat #SupportSony i to niepochlebnych ale myślałem, że tak jak z większością, ktoś po prostu trolluje - zaufałem, że jest inaczej ale widzę mocno się przeliczyłem. Trzy posty gdzie wina jest zrzucana gdzie indziej zamiast prostym sposobem dodać tą funkcję do aktualizacji albo w jakiś konkretny sposób pomóc. Przecierz jest to w innych modelach dlaczego tak to jest utrudniane?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może weź go spróbuj jeszcze zresetować do ustawień fabrycznych,może zaskoczy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wykonałem, bez zmian...........
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawdzałem te menu na youtube jak naprawdę wygląda,i jest takie jak u ciebie,czyli myliłem się.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
podłącz tv po hdmi do kompa i w kompie w ustawieniach dźwięku dla hdmi przypisz stałe wartości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Sooya2010 Z opisów nowych oprogramowań Twojego telewizora na stronie pomoc techniczna/pliki do pobrania wynika, że przyczyną może jednak być oprogramowanie. Pierwszy raz spotkałem się z takimi uwarunkowaniami przy ich wgrywaniu.Sony po raz kolejny wypuszczalo niedopracowane oprogramowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolego pisałeś,że masz aktualizację 8.673-1000-1280-0-000,jest nowa aktualizacja,ale na pendrive-8.674,jak chcesz możesz sobie zaktualizować tv.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Stanowisko supportu w sprawie paska:
W telewizorze z serii XE70 aktualnie nie ma możliwości wyłączenia paska informacyjnego, ponieważ ten telewizor nie działa pod kontrolą systemu Android (który tę opcję posiada).
Pozdrawiam