anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kopia lustrzana telefonu kd 49xe7005

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
tomek2553
Poszukiwacz

Kopia lustrzana telefonu kd 49xe7005

Witam,tv raz widzi mój telefon a raz nie.

Przenosi ekran z telefonu i Youtube.

Po jakimś czasie czasie przestaje widzieć telefon i muszę wyjąć wtyczkę z gniazdka albo przywrócić ustawienia fabryczne i wtedy jest dobrze przez parę godzin.Natomiast tv moich sąsiadów telefon widzi zawsze.Też dziwne że czasami muszę w tv przełączyć na pozycję screen mirroring a czasami łapie mi z ekranu głównego od razu np.przy oglądaniu telewizji bez wchodzenia w tryb screen mirroring. 

Oprogramowanie jest zaktualizowane.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Skontaktowałem się w Twojej sprawie z supportem Sony - oto ich odpowiedź:

W opisanym przypadku problemem może być posiadanie innych, mocniejszych urządzeń bezprzewodowych w pobliżu telewizora (przykładowo router), które zakłócają połączenie pomiędzy telewizorem i telefonem. Dodatkowo klient napisał, że wykonał ostatnią aktualizację około dwa miesiące temu, jednak najnowsza pojawiła się około dwa tygodnie temu, więc proszę zalecić jej wykonanie:

 

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-xe70xx_x70xxe_x72xe-series/kd-49xe7005/downloads/000...

 

Jeśli problem będzie występował nadal to proszę o podanie modelu telefonu oraz wersji zainstalowanego na nim oprogramowania. W miarę możliwości proszę o weryfikację poprawności działania telewizora z innym urządzeniem.

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Norman_222
Poszukiwacz

U mnie było to samo na modelu KDL43WE750, ale przeszło po zrobieniu aktualizacji z 24.01.2018

profile.country.PL.title
tomek2553
Poszukiwacz

Dzięki kolego za odpowiedź.Aktualizacja zrobiona dwa miesiące temu zaraz po zakupie.

Jeszcze filmy z pendrive stają w połowie są to małe rozmiary po 1gb divix i mkv. 

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Skontaktowałem się w Twojej sprawie z supportem Sony - oto ich odpowiedź:

W opisanym przypadku problemem może być posiadanie innych, mocniejszych urządzeń bezprzewodowych w pobliżu telewizora (przykładowo router), które zakłócają połączenie pomiędzy telewizorem i telefonem. Dodatkowo klient napisał, że wykonał ostatnią aktualizację około dwa miesiące temu, jednak najnowsza pojawiła się około dwa tygodnie temu, więc proszę zalecić jej wykonanie:

 

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-xe70xx_x70xxe_x72xe-series/kd-49xe7005/downloads/000...

 

Jeśli problem będzie występował nadal to proszę o podanie modelu telefonu oraz wersji zainstalowanego na nim oprogramowania. W miarę możliwości proszę o weryfikację poprawności działania telewizora z innym urządzeniem.

 

Pozdrawiam