Podziel się wrażeniami!
Witam,tv raz widzi mój telefon a raz nie.
Przenosi ekran z telefonu i Youtube.
Po jakimś czasie czasie przestaje widzieć telefon i muszę wyjąć wtyczkę z gniazdka albo przywrócić ustawienia fabryczne i wtedy jest dobrze przez parę godzin.Natomiast tv moich sąsiadów telefon widzi zawsze.Też dziwne że czasami muszę w tv przełączyć na pozycję screen mirroring a czasami łapie mi z ekranu głównego od razu np.przy oglądaniu telewizji bez wchodzenia w tryb screen mirroring.
Oprogramowanie jest zaktualizowane.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witam,
Skontaktowałem się w Twojej sprawie z supportem Sony - oto ich odpowiedź:
W opisanym przypadku problemem może być posiadanie innych, mocniejszych urządzeń bezprzewodowych w pobliżu telewizora (przykładowo router), które zakłócają połączenie pomiędzy telewizorem i telefonem. Dodatkowo klient napisał, że wykonał ostatnią aktualizację około dwa miesiące temu, jednak najnowsza pojawiła się około dwa tygodnie temu, więc proszę zalecić jej wykonanie:
Jeśli problem będzie występował nadal to proszę o podanie modelu telefonu oraz wersji zainstalowanego na nim oprogramowania. W miarę możliwości proszę o weryfikację poprawności działania telewizora z innym urządzeniem.
Pozdrawiam
U mnie było to samo na modelu KDL43WE750, ale przeszło po zrobieniu aktualizacji z 24.01.2018
Dzięki kolego za odpowiedź.Aktualizacja zrobiona dwa miesiące temu zaraz po zakupie.
Jeszcze filmy z pendrive stają w połowie są to małe rozmiary po 1gb divix i mkv.
Witam,
Skontaktowałem się w Twojej sprawie z supportem Sony - oto ich odpowiedź:
W opisanym przypadku problemem może być posiadanie innych, mocniejszych urządzeń bezprzewodowych w pobliżu telewizora (przykładowo router), które zakłócają połączenie pomiędzy telewizorem i telefonem. Dodatkowo klient napisał, że wykonał ostatnią aktualizację około dwa miesiące temu, jednak najnowsza pojawiła się około dwa tygodnie temu, więc proszę zalecić jej wykonanie:
Jeśli problem będzie występował nadal to proszę o podanie modelu telefonu oraz wersji zainstalowanego na nim oprogramowania. W miarę możliwości proszę o weryfikację poprawności działania telewizora z innym urządzeniem.
Pozdrawiam