Podziel się wrażeniami!
Czy problem z wyłączajaym sie netflixem podczas ladowania zostal rozwiazany?
Dzień dobry @KrisOlo_79-.
Zapytaliśmy o to kolegów z Supportu - oto ich wskazówki:
------
Możliwym rozwiązaniem występującej niedogodności jest wyczyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku. W tym celu należy uruchomić przeglądarkę internetową (Internet Browser, oznaczona niebieską kulą ziemską z trzema literami "W" w środku), a następnie nacisnąć przycisk OPTIONS na pilocie. Z wyświetlonych opcji wybieramy "Ustawienia przeglądarki", przechodząc następnie do zakładki "Usuń pliki cookie". Po wybraniu tej opcji, potwierdzamy przyciskiem OK, czyszcząc tym samym pamięć podręczną odbiornika. Po wykonaniu tych czynności, zaleca się odłączenie uprzednio wyłączonego telewizora od zasilania na okres ok. 5 minut. Rekomenduje się również sprawdzenie, czy wersja oprogramowania zainstalowanego w odbiorniku to v3.004, jeżeli jest ona niższa, zalecamy instalację aktualizacji, która jest dostępna na stronie https://bit.ly/2LkmzjI . W przypadku, gdy powyższe czynności nie przyniosą zamierzonych rezultatów, zaleca się wykonanie resetu do ustawień fabrycznych.
-----------------
Pozdrawiam, Agnieszka_J