anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Netflix w KDL-55W805B

profile.country.PL.title
Industrial-Usagi
Poszukiwacz

Netflix w KDL-55W805B

Witam,

 

Od kilku dni są kolosaleneproblemy z aplikacją Netflix, niby dziaa ale w momencie buforowania aplikacja sie "wywala" i wraca do do programu TV Czasem zbuforuje 10-15% a czasem dochodzi prawie do konca abo juz na samaym początku, całkowicie losowo. Potrafi tak zrobić nawet kilka razy pod rząd, reset TV nie pomógł, reinstalacja aplikacji tak samo. Z netem problemu nie mam siła sygnału bdb, internet około 20-25MB. Co dziwnego YT działa poprawnie.

 

Czy mia ktos podobnie?

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj,

 

Oto sugestie, jakie przekazano nam z Sony Support, mam nadzieję, że okażą się one pomocne:

w celu rozwiązania problemów z aplikacją proszę wykonać poniższe kroki:
1. Wybieramy Home na pilocie.
2. Ustawienia.
3. Aplikacje.
4. Wyszukujemy aplikację NETFLIX.
5. Zatrzymujemy działanie aplikacji, następnie usuwamy pamięć podręczną.
6. Potwierdzamy.
7. Kolejno wyszukujemy aplikację SONY SELECT.
8. Zatrzymujemy działanie aplikacji, następnie usuwamy pamięć podręczną.
9. Potwierdzamy.

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Michelin-raz
Poszukiwacz

Chciałbym podpiąć się do tematu.
Posiadam kdl 42w705b i Netflix działa RAZ na 10/15 uruchomień.
Soft tv aktualny.
Nawet przywróciłem już go do ustawień fabrycznych.
Internet mam o prędkości ~100MB
Poprzez kabel i wifi 5ghz dostęp do internetu.
Próbowałem skasować pamięć podręczną wedle wskazówek, ale nie mogę tego nigdzie znaleźć...

Czy ktoś jest mi w stanie pomóc?

Czy po prostu mam wywalić tv przez okno bo szlag mnie już trafia.

profile.country.PL.title
Michelin-raz
Poszukiwacz

Nie napisałem konkretnie jak działa ten netflix...

Po włączeniu aplikacji, wybraniu filmu, klikam ODTWORZ i widać ikonke

że sie zaczyna buforować, 3/4/6%.... 97/98/99% i włącza się odtwarzanie...

1 sekunda i jestem wywalony z aplikacji całkowicie...

Czasem 2/3 sekundy poleci i wywala...

Wchodzenie poprzez aplikację NETFLIX aby załadować zawartość ponownie nie pomaga.

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

Odinstaluj aktualizację Netflixa i sprawdź czy coś się zmieniło potem zainstaluj spowrotem pokombinuj.

profile.country.PL.title
Michelin-raz
Poszukiwacz

Na moim systemie "smart tv" nie da się zainstalować/odinstalować aplikacji...

Jedynie co to mogę ją dodać lub usunąć z ulubionych.

Kdl 42w705b nie posiada androida.

Próbowałem wymuszać zamknięcie aplikacji z poziomu właśnie netflixa ale nie pomaga to.

Po ponownym uruchomieniu klikam na film/serial i wywala mnie całkowicie z poziomu aplikacji.

profile.country.PL.title
god107
Poszukiwacz

Potwierdzam, na KDL-55W805B identycznie się to zachowuje, losowo wywala na początku odtwarzania. Jak już uda się wystartować to film na netflix się odtwarza bez większych problemów, ale czasami nawet kilkanaście razy potrafi wywalić aplikację zanim film się na dobre rozpocznie.

Hallo Sony! Coś z tym zrobicie?

profile.country.PL.title
Mikolaj29
Poszukiwacz

U mnie występuje ten sam problem. Netflix wywala kilka razy zanim uruchomi się film czy serial Na TV KDL829B.

profile.country.PL.title
Industrial-Usagi
Poszukiwacz

próbowałem, restartowałem, przywracałem ustawienia fabryczne, odinstalowywałem i instalowałem na nowo i mam rozwiązanie.... wkurzyłem się i kupiłem MiBox 3 i wszytko działa w końcu idealnie i szybko, Smat TV na tym telewizorze to porażka, jedynie YT działa jako tako.