- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie działa aplikacja YouTube. Po jej uruchomieniu wczytuje i nic się nie dzieje przez dłuższy czas. Wczoraj było wszystko ok. Inne aplikacje działaja na tv normalnie. Nie ma żadnej aktualizacji systemu do zrobienia.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Zaakceptowane rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Spróbujcie rozwiązania z wątku:
https://community.sony.pl/t5/rozmowy-ogolne/problem-youtube/m-p/2451603#M2616
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
usuń i zainstaluj na nowo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak można odinstalować YT z TV - jeśli można poproszę o intrukcję krok po kroku. Nie wiem, czy to głupie, czy nie, ale nie mam o tym zielonego pojęcia !!!
Abadonna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wchodzisz w ustawienia potem w aplikacje, wyszukujesz You Tube, klikasz, i wybierasz usuń. Potem wchodzisz w google play w sklep z aplikacjami i instalujesz na nowo. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź.
Nędza, działanie nie pomogło. Czarny ekran z logo YT i nic się nie dzieje.
Xperia przy próbie załadowania filmu też loguje się tylko do ekranu tytułowego i się zawiesza na logo - czekaj tatka latka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
TV ma już 4 do 5 lat. Słyszałem o wyłączeniu wspierania YouTube przez Sony ale to w w wakacje a do tej pory było i mnie wszystko ok. Nadal jest tak samo nie pomogło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No mój ma ze dwa lata, nie wiem, możliwe, że mam jeszcze gwarancję, więc jak nie otrzymam odpowiedzi od Sony, to dostaną reklamację - KDL-55W955 - wczoraj wieczorem jeszcze działało połączenie Xperia - Bravia, a dzisiaj rano *****up !!! Napisałem do Sony, może wpadną na jakiś pomysł, jak to rozwiązać ?! Na razie nie spazmuję, ale nie ukrywam, że brak YT w TV jest baaaaaardzo wkurzające !!!
Abadonna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam podobny problem. KDL-55W829b - Przy próbie uruchomienia YT, pojawia sie logo i nic więcej sie nie dzieje. Problem zgloszony oficjalnie do Sony. Czekam na odp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W telewizorach bez systemu Android:
- otworzyć przeglądarkę www
-opcje
-wyczyścić wszystkie cookies
https://www.sony.co.uk/electronics
u mnie pomogło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Spróbujcie rozwiązania z wątku:
https://community.sony.pl/t5/rozmowy-ogolne/problem-youtube/m-p/2451603#M2616
Pozdrawiam
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »