Podziel się wrażeniami!
Witam, od ok 2 tygodni nie mogę uruchomić aplikacji Netflix. Uruchamia się tylko do napisu Netflix i kręconego się czerwonego kółka. Zrobiłem wszystko co Ca zaleca Netflix w takim przypadku tj odłączenie tv, reset router. Zresetował tv do ustawień fabrycznych. Bez skutku. Proszę o informację co można zrobić aby uruchomić Netflix na tym tv ( wcześniej Netflix uruchamiał się normalnie).
Witam. Od tygodnia, może trochę więcej mam dokładnie tak jak piszesz. Wcześniej Netflix działał bez zarzutu.
Może kończy się wsparcie dla tego modelu TV? Jest to telewizor z 2014 roku. Być może aktualizacja wyjdzie dla tego TV i Netflix zacznie działać.
Witam,
Skierowałem sprawę do supportu. Przy okazji zerknijcie tutaj:
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-40we660/articles/00099186
Pozdrawiam
Witam,
Dziękuję za informację, ale problem polega na tym, że Netflix się nie uruchamia, ale nie pojawia ani błąd, ani komunikat.
hej mireczek, mam dokładnie ten sam problem, KDL 42W829B, pojawił się ostatnio. Próbowałem wszystkiego, od resetowania TV/Routera/ustawień fabrycznych po wgranie nowego firmware ze stycznia 2021 r. Netflix na telefonie działa więc połączenie netu jest OK. reset TV do ustawień fabrycznych powoduje, że pojawia się okno Netflixa do logowania, dalej czerwony napis NETFLIX i czerwone kółko na dole, po chwili czarny ekran i w tym momencie powinna wystartować apka, ale wraca napis Netflix i kółko. jak zostawisz na dłużej to pojawi się napis z błędem UI-113. Wersja Netflixa u mnie jest z 2014 r. Na necie jest trochę tego tematu, ponoć gryzie się firmware sony, netflixa i routerów.
Ogólnie smart w tym TV to jakiś żart. nigdy z aplikacji nie korzystałem, ale teraz pokazuje mi łącznie 21 aplikacji (!!!), w tym youtube, netflix, jakiś greenTV. wydaje mi się, że kiedyś było ich więcej. nie mam pomysłu co zrobić z tym Netflixem, a siedzę na tym od kilku wieczorów. TV ma już 7 lat, wcześniej serwis sony mnie wydymał na usterce ekranu. jakieś tam rozwiązanie to kupno adaptera do smart tv, na sony support bym nie liczył bo to dziady. jak napisałem wyżej, prawdopodobnie coś się zadziało z firmware netflixa i sony. wcześniej nigdy nie miałem z tym problemu, a jak była zwiecha to restart TV pomagał.
Możliwe, że Netflix przestał wspierać kolejne starsze wersje. W zeszłym roku przestał wspierać wersję z 2011 roku, możliwe że teraz przyszła kolej na 2014 rok...
https://antyweb.pl/netflix-wsparcie-telewizor-samsung/
Uważam, iż ta sytuacja jest absurdalna - Klient zakupił tv i wykupił dostęp do Netflix i nie może korzystać z aplikacji na tv, mimo iż wcześniej mógł. I kwestia,że tv ma 7 nie powinna mieć tu jakiekolwiek znaczenie. Wizerunkowo dla obu podmiotów wygląda to słabo...ale najwidoczniej nie ma to dla nich znaczenia, w myśl zasady " jeżeli nie ten to inny..."
Mam pytanie z innej beczki...być może jest ono banalne, ale...nie czekając na rozwiązanie problemu z Sony, chciałem "obejść" problem poprzez uruchomienie Netflix na tablecie i udostępnieniu obrazu na tv (udostępnienie obrazu poprzez wifi) Wszystko szło dobrze, do momentu uruchomienia filmu. Wówczas na tv jest tylko głos a nie ma obrazu.Po zatrzymaniu filmu obraz z tableta jest widoczny na tv. Ma może ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje? Czy coś źle robię? Netflix a uruchamiam na tablecie Huawei ( na tablecie Netflix działa bez zarzutu). Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Witam,
Oto odpowiedź supportu:
Problem jest odnotowany przez naszych inżynierów, którzy intensywnie pracują nad jego rozwiązaniem.
Na chwilę obecną Klienci moga próbować wykonywać podstawowe kroki zaradcze w tym zakresie:
- ustawienia fabryczne,
- aktualizacja oprogramowania,
- odświeżenie zawartości internetowej,
- wyczyszczenie plików cookies w telewizorze,
- reset połłączenia internetowego.
Pozdrawiam
Dokładnie mam to samo netflix nie działa od miesiąca.