Podziel się wrażeniami!
Witam, od ok 2 tygodni nie mogę uruchomić aplikacji Netflix. Uruchamia się tylko do napisu Netflix i kręconego się czerwonego kółka. Zrobiłem wszystko co Ca zaleca Netflix w takim przypadku tj odłączenie tv, reset router. Zresetował tv do ustawień fabrycznych. Bez skutku. Proszę o informację co można zrobić aby uruchomić Netflix na tym tv ( wcześniej Netflix uruchamiał się normalnie).
Coś się zmieniło.... właśnie Netflix się uruchomił. Po entej próbie uruchomienia, po dłuższej chwili wyświetlania się napisu Netflix, pojawił się komunikat od Netflix o weryfikacji warunków prawnych i ich akceptacji Netflix ruszył....
Polecam również i działa to w moim przypadku. Odłączyć TV od zasilania (wyjąć wtyczke z gniazdka) na jakies 5-10 minut. Pomaga
ja za ok. 1-2 tyg będę mógł sprawdzić i dam znać czy działa. w tym wypadku, jak pisałem, żadne resetowanie tv, przywracanie ustawień fabrycznych, itd. nie pomagało.