anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

oglądanie tv internetowej jest przerywane, włącza się następny program

asiaen.266
Nowicjusz

oglądanie tv internetowej jest przerywane, włącza się następny program

Oglądając dowolną tv internetową (ipla, vop, tvn) na TV Sony bravia kld-40W605B po 5/ 7 min program wyłącza się (np oglądane wiadomości) i włącza się kolejny na liście program np. kolejny odcinek. Co z tym zrobić? 45 min program potrafi się 5 razy wyłączyć, można włączyć od nowa po reklamach znów za chwilę się wyłączy. Dodam, że przywrócono już ustawienia firmowe. Proszę o pomoc

4 ODPOW. 4
stojak123
Użytkownik

Włączyłem na tvnplayer odcinek i leci już 12 min i wszystko jest ok.

asiaen.266
Nowicjusz

to świetnie, a u mnie dalej nic sie nie poprawia...

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Witaj, 

 

Zgłosiliśmy Twoją sprawę do pomocy technicznej. Odpowiedź poniżej.

 

Najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie usługa door to door. W tym przypadku konieczne będzie wykonanie rejestracji naprawy online. W ciągu 24 godzin skontaktuje się przedstawiciel stacji serwisowej, który przekaże dalsze wskazówki dotyczące naprawy urządzenia.

Poniżej przesyłam link umożliwiajacy dokonanie wspomnianej wyżej rejestracji naprawy online:

Proszę wejść na stronę http://www.sony.pl/support/pl/repair.
Proszę wpisać model produktu w pole wyszukiwania (np.: KDL-32EX720), wybrać "Wyszukaj" i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie.
Na koniec rejestracji pojawi się okno z informacją: Dziękujemy za dokonanie rejestracji. Serwis skontaktuje się w ciągu 24 godzin w celu ustalenia szczegółów dotyczących naprawy, a poniżej będzie znajdował się dokument do wydrukowania. Jeśli nie ma takiej możliwości, proszę go tylko otworzyć poprzez naciśnięcie "Drukuj" i spisanie kodu naprawy, a także danych kontaktowych do serwisu.

Status swojej naprawy można sprawdzić pod adresem:
http://www.sony.pl/support/pl/repair wpisując kod rejestracji naprawy i potwierdzając klikając strzałkę.

W przypadku skasowania naprawy, proszę zarejestrować ją jeszcze raz w ten sam sposób.
Jeśli druga próba również się nie powiedzie, proszę o kontakt z nami pod adresem customersupport.pl@eu.sony.com, bądź pod numerem: 0 801 382 462.
Przed skontaktowaniem się z działem pomocy technicznej proszę o przygotowanie modelu urządzenia, jego numeru seryjnego oraz kodu rejestracji naprawy.

Warunki napraw odpłatnych:
https://ibiss.crse.com/sparrow/supportSite/sparrow/ui/TermsAndConditions.jsp?country=PL&language=pl&...

Cennik usług pogwarancyjnych (jeśli sprzęt został oddany do Sony Center):
http://www.sony.pl/res/attachment/file/10/1237476459510.pdf

Informuję, iż nie posiadamy informacji na temat cen poszczególnych części.

 

Mam nadzieję, że te wskazówki będę pomocne.

Pozdrawiam, 

Barbara_K

stojak123
Użytkownik

Mail owinien dotrzeć do asiaen.266 a dotarł do stojak123. U mnie wszystko ok.