anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Opinia Sony KD-65

profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

Opinia Sony KD-65

Witam.

 

Zawiodłem się na firmie SONY już nigdy nie kupie Waszych produktów. W moim rodzinnym domu od zawsze panował kult Sony zaczynając od pierwszego kupionego przez mojego ojca SONY Trinitron jeszcze za marki kończąc na telewizorach Sony Bravia jakie obecnie kupiliśmy! Trwałość produktu i odpowiedzialność producenta z tytułu udzielanej Gwarancji to totalna porażka, support to banda nie douczonych świrów.

 

Telewizor ładnie wygląda na ścianie obsługa pilota intuicyjna obraz bardzo fajny.

 

Zakup TV  październik 2018r. 29.10.2019r zgłaszam na infolinii problem z tv czyli nadmierny clouding i zaczyna się batalia z Sony i CS. Po ok 7 dniach odwiedza mnie "technik" twierdząc, że TV do wymiany. Tego samego dnia otrzymuje "ekspertyzę" z CS wykonaną jak się później okazało na podstawie zdjęć "technika" mówiącą o tym, że wymiana mi nie przysługuje po efekt jest zależny od ustawienia jasności telewizora tego samego dnia dokumentuje zdjęciami ustawienie jaśności i brak wpływu zmian tego parametru na clouding. W późniejszym czasie zgłaszam inne usterki jak wyłączające się WIFi na co lekarstwem jest reset tv, mruganie ekranu przy zmianie barw kolejna biała plama na środku ekranu, jestem odsyłany do specyfikacji tv wmawia mi się, że telewizora w technologi LED EDGE tak się po prostu zachowuje. Każdy kto przeczyta taką specyfikacje i później sprawdzi co oznacza LED EDGE dowie się, że faktycznie białe plamy przebarwienia mogą występować przy podświetleniu krawędziowym ale przy krawędziach a nie od krawędzi do środka ekranu mimo takich tłumaczeń cały czas odbijanie piłeczki trwa w końcu kiedy na środku ekranu pojawia się kolejna plama wykłóciłem kolejny przyjazd CS.

Po upływie kilku dni otrzymuje e-mail z informacją, że CS podtrzymuje swoją decyzje i nie przyjadą do mnie kontaktuje się z nimi telefonicznie w BOK tłumacze aroganckiej Pani w czym rzecz ta stwierdza, że nie ma potrzeby abym tracił energie ona mnie przełączy do kogoś innego tam w wyniku kłótni kiedy używam argumentu, że przy zakupie tego nie było a teraz jest więc tv się zepsuł dlatego oczekuje naprawienia sprzętu dowiaduje się, że w klepie efektu cloudingu nie widać bo w sklepie jest specjalna ekspozycja i tv pracuje w specjalnym trybie (aż się wierzyć nie chce). Zgłaszam do sklepu reklamacje z tytułu rękojmi po kilku dniach kontakt z CS przyjazd Pana fotografa (technika) zabiera mój tv. Później otrzymuje informacje, że nie uznano reklamacji bo uszkodzenia wynika z działania tajemniczych czynników zewnętrznych, listownie otrzymuje również pismo ze sklepu, z którego wynika, iż ów czynnikami zewnętrznymi są insekty a pozbyć ich powinienem się wykonując konserwację, wysyłam kolejne pismo tym razem wymiana zostaje uznana. Informacja ze sklepu: zamawiamy nowy tv oczywiście już nie SONY. 04.02.2020r. nie spodziewanie dzwoni do mnie Pan Fotograf (technik) z CS twierdząc, że wiezie dla mnie NOWY TV. Proszę aby skontaktował się ze sklepem bo z tego co mi wiadomo to dla mnie telewizor jest już zamówiony. W wyniku ustaleń między CS a sklepem tv zostaje dostarczony do sklepu. Zadowolony Ja zmierzam do sklepu po mój "nowy" telewizor na miejscu okazuje się, że nie ma kartonu ani akcesoriów, szybki telefon do fotografa (technika) z zapytaniem gdzie karton szybka odpowiedź, że ja oddałem bez kartonu i akcesoriów więc mój stary został spakowany do nowego kartonu z nowymi akcesoriami i wysłany do producenta... fotograf (technik) jest chyba po jakimś kursie w kgb bo był tak przekonywujący, że byłem już gotów odebrać "NOWY TV" jednak warstwy kurzu w zakamarkach jak i powycierane gniazda HDMI wskazują, że do nowych on nie należy, wszystko udokumentowałem, produktu nie odebrałem bo nie jest zgodny z decyzją jaką otrzymałem od sprzedawcy, tym razem nie jestem sam bo pracownicy sklepu również zostali okłamani bo im fotograf (technik) też udzielił informacji, iż produkt jest NOWY. Tego typu postów w internecie jest masa ilu jest w taki sposób oszukanych klientów, którzy bo kilku dniowej walce odpuszczają ilu jest takich oszukanych przez CS gdzie pan fotograf (technik) pojechał odwiesił na ścianę tv wmawiając klientowi, że on jest nowy tego nikt nie wie ale to na pewno nie są pojedyncze odosobnione przypadki.

Nie wiem jak to jest w ogóle możliwe i jak dziurawe mamy prawo, że ktoś jawnie robi takie rzeczy bez obaw,  że poniesie konsekwencje prawne. To jest jakiś żart.

 

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

podaj proszę model i nr seryjny urządzenia lub nr zgłoszenia problemu. Bez tego nie jesteśmy w stanie zidentyfikować konkretnego przypadku.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

KD 65XF8505 nr 6008288
profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

Po co w ogóle chcecie co kol wiek identyfikować wszystko już napisałem.

Mogę dodać, że Sony działa na podstawie swojego regulaminu gwarancyjnego, który jest wbrew polskiemu prawu gdyż nie możecie działać na szkodę konsumenta po przez przywłaszczenie mojego telewizora i wydanie mi jakiegoś zregenerowanego bez protokołu na podstawie, którego był bym w stanie chociażby stwierdzić ile czasu używany był mój telewizor a ile czasu ten który otrzymałem bo ja jako konsument nie muszę wiedzieć w jaki sposób mam podejrzeć tego typu parametry. Ja nie jestem Państwa pracownikiem z działu kontroli jakości abym teraz sprawdzał zregenerowany produkt, nie wiem też dlaczego produkt który miałem dostać był regenerowany i biorąc pod uwagę wadę fabryczną jaki miał poprzedni model czyli matryca do, której włażą insekty wolał bym uniknąć kontaktu z tym produktem. Oględziny zewnętrzne wskazują, że telewizor jest w znacznie gorszej kondycji od mojego, który mi zabraliście i zgodnie z Waszym regulaminem stał się waszą własnością, a ja miałem dostać produkt znacznie gorszy całe szczęście telewizora nie odebrałem leży sobie w sklepie, ta cała sytuacja to jakaś abstrakcja pozbawiona wszelkich norm.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @krys198666

Otrzymałam odpowiedź od osoby z naszego działu wsparcia, przepraszam za opóźnienie! Oto ona:

----------

Według warunków gwarancji firmy Sony, na które zgodził się Klient przy zakupie telewizora, czynniki zewnętrzne nie są objęte gwarancją (np. kurz, owady). Jeżeli autoryzowany serwis stwierdzi, że trzeba wykonać naprawę urządzenia poprzez wymianę, to telewizor jest wymieniany na nowy lub spełniający warunki nowego telewizora. Klient zgodził się na tego typu usługę przy zakupie telewizora. Także naprawy u producenta są wykonywane z tytułu warunków gwarancji, a nie z tytułu rękojmi. Reklamacja z tytułu rękojmi obejmuje sklep, nie producenta. Jedyne co możemy doradzić Klientowi to złożyć reklamacje w naszej pomocy technicznej i sprawa zostanie przesłana do odpowiedniego działu reklamacyjnego.

----------------

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

Widać, że ktoś tu nie umie czytać ze zrozumieniem, reklamacja zgłosiłem do sklepu i była to reklamacja tytułu rękojmi wcześniej wielokrotnie dzwoniąc zgłaszałem usterki telewizora do Sony a Wy nie zrobiliście zupełnie nic.

To, że wy macie jakiś swój regulamin gwarancji to nie znaczy, że jest on uczciwy, wytłumaczę to tak jak w centrum serwisowym MIK próbowano mi wytłumaczyć Clouding w moim telewizorze na przykładzie samochodu z silnikiem diesla z turbo doładowaniem, iż to zjawisko jest naturalne jak dym z rury wydechowej takiego samochodu podczas przyspieszania. Załóżmy, że taki samochód zepsuł się tak, że jego naprawa jest nie opłacalna i klient ma dostać inny samochód to nie może dostać samochodu z większym przebiegiem i gorszym wyposażeniem, może dostać samochód identyczny z takim samym lub mniejszym przebiegiem. A tu wciskacie mi telewizor, który jest po regeneracji wiemy, że na pewno matryca nie była wymieniana bo skoro w moim jest to nie opłacalne to w tym, który miałem dostać również to nie nie zostało zrobione nie wiadomo również jaki czas ów produkt był używany i przez kogo mało tego telewizor jest po prostu brudny zakurzony. I nie wiem jak można być tak pustym aby wymagać od klienta aby w ramach konserwacji produktu, który jest na gwarancji otwierał obudowę w celu wyciągnięcia ze środka robali. Telewizor powinien być tak zabezpieczony aby insekty do środka a już na pewno do matrycy się nie dostawały jeżeli się dostają w jest to normalne to znaczy, że produkt ma wadę fabryczną.

profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

Jeszcze do tego wszystkiego warto dodać,  że telewizor został wymieniony na używany czyli gwarancja została uznana dopiero w momencie kiedy pisemnie poprosiłem o udokumentowanie zdjęciami ów czynników zewnętrznych czyli insektów określenie ich rodzaju i ilości, pismo z taka prośbą napisałem po konsultacji z Panią rzecznik. Wtedy nagle wymieniono telewizor! Na używany i brudny! Jutro napiszę do izby handlowej bo to są żarty żeby na terenie europejskiego kraju działy się tak abstrakcyjne sytuacje. Telewizora nie mam reklamowałem z tytułu rękojmi sklep dogadał się z Sony nie pytając mnie czy godzę się na takie rozwiązanie zastosowaliście sobie regulamin Sony, który nie ma prawa działać podczas reklamacji z tytułu rękojmi miałem dostać używany telewizor a ja się z tym nie godzę więc należało by znaleźć alternatywę, naprawa mojego jest nie możliwa więc pozostaje zwrot pieniędzy a skoro to nie zostało zrobione a czas już minął wobec tego naliczam odsetki. Pracownik centrum serwisowego okłamał mnie jak i pracowników sklepu mówiąc, że produkt jest nowy czemu nikt tego nie skomentuje.

profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

proszę wyjaśnić co oznacza sformułowanie "spełniający warunki nowego" jednocześnie odnosząc się do faktu, że żywotność telewizora określa się ilością godzin świecenia matrycy, w moim telewizorze matrycy nie wymieniliście ze względu na nie opłacalność naprawy więc jakim cudem dostałem telewizor spełniający warunki nowego. Warunki to liczba mnoga co oznacza kilka a nie jeden warunek a tu mamy jeden czyli nowa gwarancja?

profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

Uwaga bliźniaczy telewizor do mojego kd70 w sumie to nie bliźniaczy bo u mnie matryca samsung a tu sharp nie ważne ze znacznie przekraczającym normy cloudingiem i krzywą obudową, która zdaniem Mik wykrzywiła się z powodu oddziaływania tajemniczych czynników zewnętrznych, został naprawiony! Tata Z ściągnął go ze ściany i postawił na oryginalnych nóżkach obudowa się wyprostowała clouding  zredukował się do minimum czy to nie świadczy o wadzie fabrycznej hmmm zobaczymy co na to centrum serwisowe MIK 

profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

W dalszym ciągu odpowiedzi brak. Czy warto kupować  produkty Sony biorąc pod uwagę, że od dwóch miesięcy nie mam telewizora w domu za, który przecież zapłaciłem 6498zł, oczywiście trochę na własne życzenie ale nie mogę odebrać używanego telewizora nie znając jego stopnia z użycia.