Podziel się wrażeniami!
Witam,
12-11-2017 uruchomiłem aktualizację systemu w TV KD-5555x8505c i tu pojawił sie problem z kilkoma aplikacjami (np. niestety, aplikacja google play została zatrzymana, itp.) i po kilku OK/zgłoś tv wyłącza się i ponownie uruchamia aktualizację i tak w koło, nie da się tego przerwać, przytrzymanie 5s przycisku Power nic nie daje, bo tv wyłącza się i od nowa zaczyna się aktualizacja i ponownie pętla...
Jest jakieś wyjście z tego? Z czym to jest problem? Z połączeniem internetowym może? Podczas gdy wyskakują komunikaty o błędach w aplikacjach niestety nie da się nic zrobić…
Witam,
Spróbuj tego:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/84285
Pozdrawiam
dzięki za informację, ale niestety aktualizacja z pendrive'a przez USB 2 nic nie dała, dalej sa komunikaty z aplikacjami i proces rozpoczyna się od nowa...
moze to problem z połączeniem internetowym? jak skonfigurować połączenie bez możliwości korzytsania z opcji za pomocą pilota?
Witam,
W tym przyapdku skontaktuj sięz supportem Sony:
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cpint=spt-footer_contact
Pozdrawiam
coś z tego wątku pomaga ?
https://community.sony.gr/t5/android-tv/infinite-initial-setup-loop/td-p/2216386