Podziel się wrażeniami!
Witam,
Po 2 tygodniach próby rozwiązania problemu przez serwis telefoniczny zgłaszam się do Was maniacy Sony TV.
Po wpisaniu KODU AKTYWACJI i kliknięciu Nie na pytanie odnośnie katy kredytowej dodaję błąd:
Support zbywał mnie instrukcjami jak uzyskac Kod aktywacyjny, albo instrukcją jak się zarejestrować i dodać urządzenie. Jednak nikt nie jest w stanie rozwiązać tego problemu.
Browarek dla pierwszego który pomoże
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Problem naprawiony po ostatnim update telewizora.
Długo to trwało.
Czy może ktoś poratować telefonem do SEN ?
Support Bravia odsyła mnie do supportu Playstation (22 397 89 24),
Support Playstation nie może mi pomóc i odsyła mnie do supportu SEN (22 653 83 33 - telefon nie działa)
Nie mam pojęcia z kim się kontaktować, żeby cokolwiek podziałać więcej.
UPDATE:
Założyłem nowe konto na SEN
Wpisałem kod aktywacji
Zadałem kod pin
dałem zatwierdź
i znów wywaliło błąd
Witaj,
Dla pewności, poniżej przesyłam szczegółową instrukcję uruchomienia PlayMemori
Krok 1
Proszę w przeglądarce internetowaj na komputerze przejść na adres:
http://playmemoriesonline.com/
na dole strony można wybrać język polski.
Proszę kliknąć "dołącz do playmemories" i postępować według wskazówek na ekranie, by się zarejestrować.
Krok 2
Proszę potwierdzić kod aktywacyjny BRAVIA.
Aby tego dokonać proszę:
wcisnąć przycisk HOME na pilocie TV.
Proszę wybrać ALBUM i nacisnąć środkowy przycisk na pilocie (+).
Proszę wybrać "zarejestruj" na ekranie PlayMemories Online.
Pojawi się kod aktywacyjny Bravia.
Krok 3
Proszę zarejestrować telewizor za pomocą komputera
na stronie https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login
Proszę wybrać aktywuj urządzenie i postępować według instrukcji i wpisać kod aktywacji BRAVIA.
Proszę przejść przez kolejne kroki aż do ustalenia kodu PIN.
Jeśli krok 3 niemożliwy:
Aby uzyskać nowy kod do urządzenia proszę wejść w URZĄDZENIA, wybrać właściwe urządzenie i wybrać DEAKTYWUJ.
Następnie proszę potwierdzić chęć deaktywacji wybierając TAK.
Urządzenie zostanie deaktywowane.
Następnie proszę powtórzyć krok 3.
Kod PIN proszę podać przy logowaniu do PlayMemories online za pomocą telewizora. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji ze zdjęciami pod poniższym linkiem:
http://guide.playmemoriesonline.com/help/pl/tv/pmo
Odnośnie numerów telefonów do pomocy technicznej, SEN w Polsce jest wspierany wyłącznie dla konsol. Z tego powodu, nie odnajdziesz tam polskiego numeru telefonu.
http://en.support.sonyentertainmentnetwork.com/app
Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda się rozwiązać problem,
Barbara_K
Żeby dojść do punktu z zapytanie o dodanie karty kredytowej do konta musiałem, uzyskać kod z telewizora.
Wpisać go na stronie internetowej z poziomu komputera.
Instrukcja została mi przesłana przez jednego z pracowników sony już wcześniej i tak nie jest to rozwiązanie tego problemu.
Jeżeli ma Pani jakieś wątpliwości o poprawności dokonywanych czynności przezemnie, mogę nakręcić filmik z wszyskich operacji w celu weryfikacji.
O czym zapomniałem dodać w pierwszym poście:
przy pierwszej próbe rejestracji produktu, po kliknięciu NIE na pytanie dodanie karty kredytowej, pokazął mi się ekran nadania kodu PIN, jednak po wpisaniu i kliknięciu dalej dostałem identyczny błąd jak na zdjęciu powyżej.
Kolejne próby dodania kończyły się na kroku drugim (po NIE na dod karty).
Pracownik Playstation podczas rozmowy telefonicznej sprawdził czy urzadzenie jest przypisane do mojego konta - i nie jest.
KOD aktywacji się zmienił, więc zamieszczam filmik:
Mam takie sam problem jak daje NIE wysyla mnie dalej na strone podaj pin z TV a jak podam nr. karty to dostaje info z banku o próbie przelewu o nie wiadoemje formie i ze na kacie nie mam wystarczajace kwoty do realizaji
Witajcie,
Niestety nie mam dla Was dobrych wiadomości. Otrzymaliśmy informację, że Sony Entertainment Network w ostatnim czasie prowadzi prace konserwacyjno - modernizacyjne serwerów, co może być przyczyną Waszych problemów. Niestety nie mamy potwierdzenia, kiedy prace się zakończą, więc mogę tylko doradzić, żeby próbować i jeżeli wciąż się nie da, kontaktować się bezpośrednio z Pomocą Techniczną poprzez:
Telefon: 801 382 462
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku. Mam nadzieję, że wkrótce problem zniknie.
Serdeczne pozdrowienia,
Barbara_K
Macie jakieś nowe informacje, czy nadal przeprowadza SONY konserwacje na swoich serewach ?
Witaj Janosikss,
Niestety nie mamy żadnych nowych wiadomości. Prace nadal trwają. Mamy nadzieję, że niedługo się zakończą i ponownie będzie można korzystać z serwisu.
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka_J
Problem naprawiony po ostatnim update telewizora.
Długo to trwało.
Witam,
a ja mam natomiast taki problem, że nie mogę zalogować się na tv. Tzn podaje kod PIN i nie loguje. Jak to rozwiązać? Konto PlayMemories na komputerze i Xperii działa normalnie, ale na Bravii po wpisaniu PINu pojawia się ów problem.