anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

PlayMemories Online - aktywacja & problem

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Janosikss
Poszukiwacz

PlayMemories Online - aktywacja & problem

Witam,

 

Po 2 tygodniach próby rozwiązania problemu przez serwis telefoniczny zgłaszam się do Was maniacy Sony TV.

 

 

Po wpisaniu KODU AKTYWACJI i kliknięciu Nie na pytanie odnośnie katy kredytowej dodaję błąd:

sony.jpg

 

Support zbywał mnie instrukcjami jak uzyskac Kod aktywacyjny, albo instrukcją jak się zarejestrować i dodać urządzenie. Jednak nikt nie jest w stanie rozwiązać tego problemu.

 

Browarek dla pierwszego który pomoże :slight_smile:

20 ODPOW. 20
James_Bond_Sony
Poszukiwacz

Na początek - dzień dobry wszystkim.

Wlaśnie próbuję zalogować sie przez TV i mam dokładnie ten sam problem. Podaję PIN w TV i otrzymuję komunikat, że nieprawidłowy PIN.

Może ktoś wie w czym jest problem? Z góry dziękuje.

 

 

kasiakryma
Nowicjusz

Witam

Mam ten sam problem pokazuje się nie poprawny PIN. Proszę o pomoc.

I drugie pytanie mam czy można sparować poprzez bluetooth telewizor i telefon? Telefon widzi telewizor, odwrotnie niestety

wigor17
Poszukiwacz

Dobry wieczór,

A ja mam inny problem. Przy aktywacji urządzenia na komputerze (po wpisaniu kodu aktywacyjnego) nie pojawia się ekran, na którym można skonfigurować PIN do PlayMemories Online. Co robić? Mój telewizor to 50W829b z aktualnym oprogramowaniem.

grzegorx1
Poszukiwacz

Mam ten sam problem z TV KDL-40W605B. Kod PIN błędny za każdym razem nawet z próbami zmiany i z innym kontem:-( kod PIN ustawiony a i tak ten błąd ciągle wyskakuje:-( o co tu chodzi.....

 

profile.country.PL.title
makgajwerek
Poszukiwacz

Ja też mam ten sam problem z KDL 42W706B. Cały czas wyskakuje komunikat, że kod PIN niepoprawny.
*****????

profile.country.PL.title
makgajwerek
Poszukiwacz

Czy jest tu jakikolwiek support aby rozwiązać ten problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

profile.country.PL.title
makgajwerek
Poszukiwacz

Powtarzam zapytanie , sorry za wielkie czcionki może wreszcie ktoś zauważy i raczy odpowiedzieć:

 

Czy jest tu jakikolwiek support aby rozwiązać ten problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj makgajwerek,

 

Przykro mi, że doświadczasz takich problemów. Chciałabym na razie tylko przypomnieć, że Forum nie jest platformą bezpośredniego kontaktu z Supportem Sony. Jest natomiast miejscem przeznaczonym dla użytkowników i fanów marki Sony w celu wymiany informacji i wzajemnej pomocy.

Oczywiście, jeżeli uda nam się uzyskać jeszcze jakieś informacje na temat tutaj poruszony, na pewno przekażemy!

 

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
makgajwerek
Poszukiwacz

@Agnieszka_JZ supportem mam negatywne doświadczenia, zazwyczaj niekompetencja i odpowiedź w stylu zresetuj sprzęt. więc miałem nadzieję, że tu przynajmniiej ktoś zagląda.

profile.country.PL.title
makgajwerek
Poszukiwacz

Support wreszcie napisał:

W celu uruchomienia Playmemories online w telewizorze proszę postępować według poniższej instrukcji.

Krok 1
Proszę w przeglądarce internetowaj na komputerze przejść na adres:
http://playmemoriesonline.com/
na dole strony można wybrać język polski.
Proszę kliknąć "dołącz do playmemories" i postępowac według wskazówek na ekranie by się zarejestrować.

Krok 2
Proszę potwierdzić kod aktywacyjny BRAVIA.
Aby tego dokonać proszę:
wcisnąć przycisk HOME na pilocie TV.
Proszę wybrać ALBUM i nacisnąć środkowy przycisk na pilocie (+)
Prosze wybrać "zarejestruj" na ekranie PlayMemories Online
Pojawi się kod aktywacyjny Bravia.

Krok 3
Proszę zarejestrować telewizor za pomocą komputera
na stronie https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action
Proszę wybrać aktywuj urządzenie i postępować według instrukcji i wpisać kod aktywacji BRAVIA.
Proszę przejść przez kolejne kroki aż do ustalenia kodu PIN.

Jeśli krok 3 niemożliwy
Aby uzyskać nowy kod do urządzenia proszę wejść w URZĄDZENIA, wybrać właściwe urządzenie i wybrać DEAKTYWUJ.
Następnie proszę potwierdzić chęć deaktywacji wybierając TAK.
Urządzenie zostanie deaktywowane.
Następnie proszę powtórzyć krok3

Kod PIN proszę następnie podać przy logowaniu do PlayMemorie Online za pomocą telewizora.

Więcej informacji znaleźć można w instrukcji ze zdjęciami pod poniższym linkiem:

http://guide.playmemoriesonline.com/help/pl/tv/pmo-preparation.html

 

Btw robiłem to 100 razy i nic aż w końcu dziś zaskoczyło. Problem na 1000% był po stronie Sony a oni rżnęli głupa. Mogliby przynajmniej dać info, że nie działa do 12 marca, nie gzrebać i człowiek przynajmniej nie wnerwiałby się. 😞