anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z dźwiękiem

profile.country.PL.title
Kamilmo
Nowicjusz

Problem z dźwiękiem

Witam. Mam problem z telewizorem.

mój model to kd-85xg9505.

Telewizor został podłączony poprzez kabel HDMi do dekodera, a także poprzez kabel HDMi do kina domowego firmy harman kardon. Telewizor odtwarza dźwięk wyłącznie podczas oglądania programów znajdujących się na dekoderze (firmy nc+) natomiast po włączeniu netflix telewizor nie odtwarza dźwięku przez kino domowe. 
Problem jest również z tym, że po włączeniu netflix oraz wyłączeniu dekodera, nie ma możliwości powrotu do odtwarzania programów ja dekoderze (po uprzednim jego włączeniu) trzeba robić twardy reset (odłączanie od prądu)

 

Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc było by świetnie. Nie wiem czemu dźwięk nie odtwarza się po przełączeniu na odtwarzanie netflix-a.

pozdrawiam

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Od strony TV zacznij od miękkiego oraz twardego resetu ich procedurę znajdziesz w linku poniżej:

https://helpguide.sony.net/tv/faep1/v1/pl/08-01_03.html

Sprawdź też w jakim formacie wysyłasz dźwięk z Netflix może go amplituner nie dekoduje.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Kamilmo
Nowicjusz

Odnośnie resetu, to oczywiście wykonywałem zarówno twardy jak i ten miękki. Przywróciłem do ustawień fabrycznych. To również nie pomogło. Na poprzednim telewizorze wszystko działało poprawnie. Wystarczyło włączyć netflix i dźwięk automatycznie się przełączał pomiędzy dekoderem a telewizorem. Nie było z tym żadnego problemu. Dopiero po zmianie telewizora problem się pojawił. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Skierowałem sprawę do supportu - oto odpowiedź:


Klient niech spróbuje wyłączyć zdalną kontrolę przez HDMI w zewnętrznych urządzeniach, aby wykluczyć ten aspekt. Jeżeli to nie pomoże, niech skontaktuje się z naszą pomocą techniczną.

Pozdrawiam