Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry. Jestem na stronie pierwszy raz. Mam problem z NETFLIX-em w tv KDL-49WE750. Pomimo wykonywania wszystkich czynności, które są zalecane, jak aktualizacja oprogramowania, itp (znalazłem postępowanie na pomocy technicznej SONY),codziennie przy włączaniu NETFLIX pojawia się komunikat "mamy problem z odtworzeniem tego tytułu" (błąd TVQ-PM-100). Jedyną rzeczą, która pomaga, ale doraźnie (na jeden dzień), jest wyłączenie tv całkowicie z sieci na kilka minut. Ale ile razy można codziennie to robić?. Czy ktoś z Państwa ma jakiś pomysł? Z poważaniem.
Witam,
w takim wypadku najlepiej skontaktować się z najbliższym serwisem lub naszą infolinią https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, gdzie będą w stanie znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.
Pozdrawiam
To trzeba się najpierw dodzwonić.!!!!!!!!!!!!!???????????????
Witam,
Czy próbowałeś rozwiązania z linku poniżej?
https://community.sony.pl/t5/android-tv/kdl-32wd750-netflix/m-p/2702230
Pozdrawiam
Nie jeszcze nie. Ale zrobiłem jeszcze coś innego, a mianowicie:
- wyłączam wtyczkę tv z sieci na 3-5 minut (gdzieś taką poradę wyczytałem). I cud, Netflix działa. I robię to wówczas, jak potrzebuję coś obejrzeć. Nie wiem co jest grane, ale to pomaga. Co jest z tv nie tak???
Witam,
Procedurę którą opisujesz to reset:
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-49we750/articles/00023479
Być może warto przeprowadzić przywrócenie ustawień fabrycznych:
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-49we750/articles/00170598
Potem sprawdź czy problem nadal występuje. Jak tak to zgłoś to do serwisu.
Pozdrawiam