anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

problem z Netflix w KDL-49WE750

profile.country.PL.title
J-K.1953
Poszukiwacz

problem z Netflix w KDL-49WE750

Dzień dobry. Jestem na stronie pierwszy raz. Mam problem z NETFLIX-em w tv KDL-49WE750. Pomimo wykonywania wszystkich czynności, które są zalecane, jak aktualizacja oprogramowania, itp (znalazłem postępowanie na pomocy technicznej SONY),codziennie przy włączaniu NETFLIX pojawia się komunikat "mamy problem z odtworzeniem tego tytułu" (błąd TVQ-PM-100). Jedyną rzeczą, która pomaga, ale doraźnie (na jeden dzień), jest wyłączenie tv całkowicie z sieci na kilka minut. Ale ile razy można codziennie to robić?. Czy ktoś z Państwa ma jakiś pomysł? Z poważaniem.

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

w takim wypadku najlepiej skontaktować się z najbliższym serwisem lub naszą infolinią https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, gdzie będą w stanie znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
J-K.1953
Poszukiwacz

To trzeba się najpierw dodzwonić.!!!!!!!!!!!!!???????????????

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Czy próbowałeś rozwiązania z linku poniżej?

https://community.sony.pl/t5/android-tv/kdl-32wd750-netflix/m-p/2702230

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
J-K.1953
Poszukiwacz

Nie jeszcze nie. Ale zrobiłem jeszcze coś innego, a mianowicie:

- wyłączam wtyczkę tv z sieci na 3-5 minut (gdzieś taką poradę wyczytałem). I cud, Netflix działa. I robię to wówczas, jak potrzebuję coś obejrzeć. Nie wiem co jest grane, ale to pomaga. Co jest z tv nie tak???

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Procedurę którą opisujesz to reset:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-49we750/articles/00023479

Być może warto przeprowadzić przywrócenie ustawień fabrycznych:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-49we750/articles/00170598

Potem sprawdź czy problem nadal występuje. Jak tak to zgłoś to do serwisu.

 

Pozdrawiam