anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problemy z TV ( motionflow )

profile.country.PL.title
Lived-----
Użytkownik

Problemy z TV ( motionflow )

Witam. Mam problem który nie wiem z czego wynika. Model TV 46z4500 reklamowany jako MotionFlow 200Hz. Standardowe ustawienie MotionFlow to 100Hz. Maksymalne to maks (200). I tu sie pojawia problem. Obraz staje sie ładniejszy wręcz żywy, przepękny, ale podczas oglądania filmu na Bluray-u pojawiają się smugi, zgubione klatki itd. To samo tyczy się obraz SD. Jednoczeście ustawienia typu dynamiczny kontrast itd sprawiają że czarny staje się nawet czerwony, zaś kontrast szaleje raz przyciemniając obraz raz rozjaśniając.
Tak więc użytkownicy ....
Czy mam coś ustawione nie tak czy macie podobne wrażenia.

- ustawienia :
- Obraz - normalny - (na żywym nie da się oglądać)
- MotionFlow -normalny - (na maks 200Hz sie klatkuje, zostwia pixele{duże piksele})
- Tryb filmu - Automat 1
- Zaawansowane zwiększanie kontrastu (wyłączone) - inaczej szaleje kontrast

PO co mi tryb 200Hz jak nie da się go oglądać i zaawansowane zwiększanie kontrastu które niezrozumiale rozajeśnia i przyciemnia obraz kiedy jest to zupełnie niekonieczne ??

52 ODPOW. 52
Ravi-----
Początkujący

Nie można być tak negatywnie nastawionym, jeśli powiedzieli, żeby przysłać to znaczny, że coś może jednak być na rzeczy z tego co piszesz problem jest dość denerwujący także nie wiem czy jest sens czekać... Może zmiana softu by coś pomogła (nie mówię o tym dostępnym w sieci), zresztą dwa tygodnie to chyba górna granica jaką telewizor może spędzić w serwisie, nie jest powiedziane, że tyle to zajmie.

profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Ja tak się wstrzymuję z laptopem Asusa. Czasami ekran cały migocze, obstawiam na uszkodzenie taśmy od ekranu. Na gwarancję wysyłam już od ok 5 miesięcy i nie mogę się zebrać. Chociaż sam wiem, że jeśli bym go wysłał, to na pewno zaoszczędził bym sobie mnóstwo nerwów i na pewno wzrosło by moje zadowolenie z posiadania tego komputera. W Twoim przypadku jest o tyle dobrze, że to serwis przyjeżdża i sam zabiera telewizor. Ciebie to nic nie kosztuje (wysiłku i pieniędzy). Ja muszę zapakować, zabezpieczyć i wysłać kurierem do serwisu.

Ravi-----
Początkujący

Zimny nie wiem czy w Twoim przypadku nie byłaby wysyłka na koszt producenta, ale faktycznie wygoda dużo mniejsza, druga sprawa jak coś się dzieje to lepiej zabrać się za to od razu, bo człowiek sam znajdzie 1000 powodów, żeby nie wysyłać swojego urządzenia, a przecież nie tędy droga.